Het nieuwe bestuur is vorige week donderdag (5 september) voor het eerst bij elkaar geweest. Het was meteen al een lange vergadering, maar er was natuurlijk ook veel te bespreken. Een van de belangrijkste onderwerpen was de verdeling van de bestuurstaken. Hierbij zijn de bestuurstaken als volgt verdeeld:
Peter Kanders – Penningmeester
Peter heeft de volgende commissies onder zijn hoede: Financieel beheer en Kantinebeheer. De ledenadministratie is overgeheveld naar de secretaris.
Ivo Franssen – Secretaris
Ivo neemt de rol van secretaris over, waaronder vanaf nu ook de commissie ledenadministratie valt. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor PR&Communicatie. Zo goed als mogelijk zal Ivo ook de rol van voorzitter zoveel als mogelijk waarnemen.
Hen Kanders – Bestuurslid
Hen zal de verantwoordelijkheid voor de commissies Accommodatiebeheer en Materiaalbeheer overnemen van Luuk Deckers. Tevens is hij eindverantwoordelijk voor de commissie Sponsoring.
Luuk Deckers – Bestuurslid
Luuk gaat zich volledig richten op de commissie Activiteiten.
Florus van der Wal – Bestuurslid
Florus is verantwoordelijk voor Voetbal-technische zaken en zal hierbij ondersteund worden door Lau Kanders. Tevens neemt Florus de bestuursverantwoordelijkheid voor het G-voetbal op zich.
Samengevat
Naam | Functie | Verantwoordelijkheid |
---|---|---|
Peter Kanders | Penningmeester | Financieel beheer, kantinebeheer |
Ivo Franssen | Secretaris | Ledenadministratie, PR & communicatie, waarnemend voorzitter |
Hen Kanders | Bestuurslid | Accommodatiebeheer, materiaalbeheer, sponsoring |
Luuk Deckers | Bestuurslid | Activiteiten |
Florus van der Wal | Bestuurslid | Voetbaltechnische zaken, G-voetbal |