De Clubwerker in de Spotlight is een nieuwe rubriek bij S.V. Heythuysen. In deze rubriek lees je een kort interview met een lid van onze vereniging dat recentelijk S.V. Heitse Clubwerk heeft verricht. Deze week is het de beurt aan Jente Voermans, speler van Heythuysen 1.

Wat voor clubwerk heb je voor de club verricht?

Een paar weken geleden heb ik op een zondagochtend (9:00-12:00 uur) meegeholpen in de keuken van de kantine. Deze ochtend heb ik samen met Jasper Bergervoet bezoekers voorzien van een kopje koffie en thee. Daarnaast was er voor de liefhebber ook een klein hapje!

Waarom heb je, je aangemeld om clubwerk te verrichten?

Elk seizoen moet je als lid een bepaald aantal vrijwilligerspunten bij elkaar verdienen. En waarom niet meteen starten als je de optie hebt. Daarnaast ben je ook echt een team met de andere clubwerker in de keuken. Samen met een ander teamlid clubwerk verrichten maakt het een stuk leuker en gezelliger.

Wat waren je ervaringen?

Het werk dat verricht moest worden werd van te voren goed uitgelegd. Hierdoor waren de verwachtingen duidelijk en helder. Je kunt daardoor meteen aan de slag met je werk. Samen met een ander clublid werken brengt daarnaast veel gezelligheid met zich mee gedurende het werk.

Wat zouden andere leden zeker moeten weten voordat ze clubwerk gaan verrichten?

Het clubwerk is een kleine moeite. Als iedereen zijn steentje bijdraagt is de club hier enorm mee geholpen!