Beste leden,

In september zijn we een grote opschoonactie begonnen van onze ledenadministratie. Dat was onder andere nodig om een goede start te kunnen maken met ons nieuwe S.V. Heitse clubwerk.

Een groot aantal leden (circa 170) heeft inmiddels gereageerd op deze opschoonactie, waarvoor hartelijk dank. Een nog groter aantal heeft echter niet gereageerd (circa 250 leden), ook niet na verschillende herinneringen. Daarom zal er komende vrijdag 9 december een laatste persoonlijke nieuwsbrief de deur uit gaan naar alle leden die nog niet gereageerd hebben of waarvan we nog informatie missen.

Het bestuur wil iedereen die nog niet gereageerd heeft dringend verzoeken dit alsnog te doen. Zonder een goede ledenadministratie staan wij namelijk altijd met 1-0 achter. Dat willen we natuurlijk niet en al helemaal niet op de dag dat ons Oranje tegen Argentinië speelt! Het invullen van de vragenlijst kost maximaal één minuut van je tijd. Stukken minder dan de gemiddelde blessuretijd op het WK, dus dat moet lukken toch!

Graag jullie reactie uiterlijk dinsdag 13 december

Heb je deze nieuwsbrief niet rechtstreeks in je postvak ontvangen? Check dan op 9 december ook even je spambox.

Daarnaast hebben wij gemerkt dat niet alle leden op de hoogte zijn van het nieuwe beleid en wat dit precies voor hun persoonlijke situatie betekent. Om het nieuwe beleid te verduidelijken is er een heuse interactieve clubwerk wizard gepubliceerd op onze website. Mooier kunnen we het niet maken, makkelijker wel!

Vragen, tips of suggesties?

Het nieuwe S.V. Clubwerk is niet iets van het bestuur of een vrijwilligerscommissie. Het is van alle leden van de vereniging. Heb je een vraag, tip of een suggestie? Laat het ons dan weten en stuur een mail naar clubwerk@svheythuysen.nl

Daarnaast hopen wij dat leden ook onderling met elkaar het gesprek aangaan over dit belangrijke onderwerp. Zo kunnen we samen werken aan de juiste cultuur en saamhorigheid binnen onze vereniging.

Want, S.V. Heitse, det zeen wae same!

Hartelijk dank voor de moeite,

Bestuur en Werkgroep vrijwilligersbeleid S.V. Heythuysen