Deze vraag wordt veel gesteld. Kinderen jonger dan 16 jaar, kunnen gegevens in de app niet zelf wijzigen. Ouders kunnen dit wel. Dit kan als volgt:

Je dient in de app in te loggen. Vervolgens kun je onder ‘Instellingen > Mijn kinderen’ de gegevens van je kind(eren) beheren. Zie je onder de optie ‘mijn kinderen’ niets staan? Geen zorgen, je club dient in dit geval allereerst eea in de administratie aan te passen zodat jij de gegevens in de app kunt beheren. Je kunt het volgende doen:

1. Neem contact op met de club en vraag de ledenadministratie het volgende: De ledenadministrateur van de vereniging dient bij de persoonsgegevens, in het tabblad Contactgegevens van het lid/kind een e-mailadres in het veld ‘E-mail ouder/verzorger 1’ eveneens in te voeren.
  2. Zodra de vereniging het e-mailadres heeft toegevoegd, kun je als ouder/verzorger in de app naar het menu Instellingen > Mijn kinderen gaan.
  3. Tik hier het betreffende kind aan en wijzig de gegevens.