Beste leden van voetbalclub S.V. Heythuysen,

Voetbalclub S.V. Heythuysen bestaat dit jaar 100 jaar en het G-voetbal bestaat 30 jaar. Ik zit er een beetje tussenin. Ik vier dit jaar mijn 50-jarig jubileum.

Ik ben geboren in 1972 en mijn ouderlijk huis was gelegen ‘daar bij die molen’. Juist ja, het (voormalige) clubgebouw van S.V. Heythuysen. Daar heb ik mijn jeugd doorgebracht. De oudere leden van de vereniging kunnen zich mij ongetwijfeld herinneren, want samen hebben we vele gezellige momenten beleefd. Hoewel het er soms heet aan toeging, bleef ik altijd de koele kikker.

Toen de vereniging verhuisde naar de nieuwe locatie aan de Arevenlaan, ben ik geadopteerd door een trouw lid van jullie vereniging. Hij heeft mij in huis genomen en daar woon ik nu nog steeds. En je snapt het al, ook wij hebben samen vele gezellige momenten beleefd.

Ik word nu een dagje ouder en het kost mij steeds meer energie om het hoofd koel te houden. Vandaar dat ik binnenkort mag gaan genieten van mijn welverdiende pensioen. Mijn opvolger staat al te trappelen om het over te nemen.

Ik ben er trots op dat ik 50 jaar mijn diensten heb mogen aanbieden aan S.V. Heythuysen en haar leden.

Ik wens jullie een fantastisch jubileumfeest!

Met vriendelijke groet,

K.O. Eling