De datum 23 april staat inmiddels bij veel leden en oud-leden op de kalender of in de agenda. Dan vieren we samen het 100-jarig bestaansfeest tijdens een nu al memorabele Jubileumavond.

Inmiddels staat de teller op het respectabele aantal van 390 aanmeldingen. Dat is fantastisch.

En met nog 17 dagen te gaan moet het mogelijk zijn om de grens van 400 aanmeldingen ruimschoots te passeren. Heb jij je nog niet aangemeld, doe het dan nu.

Heb je je wel al aangemeld? Super! Duik dan nog eens in je netwerk en zoek je huidige of oud-teamgenoten op. Neem samen deel aan deze mooie avond. Ongetwijfeld zullen vele mooie herinneringen die avond voorbij komen. En natuurlijk is die ene, belangrijke goal van 20 jaar geleden inmiddels gerijpt tot een wereldgoal, voorafgegaan door jouw weergaloze actie.

Inderdaad, zo’n avond wordt het!