Met nog ruim zeventig dagen te gaan staat de teller van het aantal aanmeldingen voor de Jubileumavond  al op ruim 200. Op 222 om precies te zijn. Maar als jij dit nieuwsbericht leest, is dat aantal waarschijnlijk alweer flink gestegen.

Een fantastisch aantal aanmeldingen en dat laat zien dat onze leden en oud-leden betrokken zijn bij onze vereniging. Het belooft dan ook een supergezellige feestavond te worden op 23 april.

Het betekent echter ook dat de Jubileumcommissie samen met het bestuur een knoop heeft moeten doorhakken. Namelijk dat de Jubileumavond in zijn huidige opzet niet kan plaatsvinden in onze eigen kantine. Daarom wordt de Jubileumavond van 23 april verplaatst naar Cultuurpodium De Bombardon. Of zoals velen hem kennen, De Zaal.

Dat was best een lastige beslissing. Want zeg nou zelf, als je 100 jaar bestaat, dan wil je dat uiteraard graag vieren in je eigen, vertrouwde omgeving op Sportpark Molenhoek.

Met het huidige aantal aanmeldingen en de verwachting dat dit nog verder gaat stijgen, is het niet mogelijk om de Jubileumavond te vieren in onze eigen kantine. Het is belangrijk dat we als vereniging alle aanwezigen met de nodige egards kunnen ontvangen, dat oud-leden op hun gemak kunnen plaatsnemen, dat onze jongere leden aan de zo geliefde stamtafel kunnen vertoeven en dat er voldoende ruimte is voor de foto-expositie en het tonen van de gemaakte documentaire.

Samen maken we er een gezellig feest van.

Jubileumcommissie en bestuur
S.V. Heythuysen

Nog niet aangemeld? Twijfel dan niet langer en druk op de button om je aan te melden. Je gaat er geen spijt van krijgen!

Jubileumavond S.V. Heythuysen
23 april 2022