Heythuysen 1 heeft haar tweede bekerwedstrijd thuis eenvoudig met 4-0 van buur Leveroy 1 gewonnen. Bij de theepauze was de stand al 3-0 dankzij drie fraaie treffers. De 1-0 van Lenn Frenken was een magistraal schot in de kruising. De 2-0 was een mooi stiffie van Maikel Nieskens a la Dennis Bergkamp in zijn gloriedagen. Aan de 3-0 van Wouter Bergervoet ging een razendsnelle aanval aan vooraf. In de eindfase van het eerste bedrijf werd door de referee een treffer van Heitse wegens vermeend buitenspel afgekeurd. In de tweede helft was Heythuysen heer en meester, maar werd er slechts nog een keer dankzij Maikel Nieskens gescoord. Er waren volop kansen om de score verder uit te bouwen. De eerste zege van de nieuwe coach Jurgen Geurts was feit. De volgende week speelt Heitse thuis tegen koploper in hun poule, Merefeldia 1. De Nederweertenaren versloegen vandaag thuis DESM 1 met 5-2.
Jasper Bergervoet (captain), Damien Korsten (Ruben Mols), Rick Nelissen, Tom Peperkamp, Sjoerd v.d. Heuvel, Jente Voermans (Daan Engelen), Siem Schreurs (Thijs van Montfort), Martijn Vrenken, Lenn Frenken, Maikel Nieskens en Wouter Bergervoet.

Heythuysen 2 zegevierde thuis met een monsterscore van 9-2 over Linne 2. Vooral in de eerste helft was het second oppermachtig. Bij de rust was de stand al 5-1. De goalscoorders waren Daan Engelen (3x), JO19-1 speler Philippe Wetzels (3x), Bart Drenth (2x, waarvan een pingel) en Dani Raemakers (1x). Door dit resultaat kan men het bereiken van de tweede bekerronde bijna niet meer mislopen.

Heythuysen 3 verloor uit met 2-0 van RKVB 2 en wacht nog altijd op de eerste treffer van het seizoen.

Heythuysen 4 leed een 9-4 thuisverlies tegen RKVB 3 na een waar spektakelstuk. Voor het 4e scoorden Felipe Theelen, Luuk Buysrogge, Roan v.d. Wal en Cas v.d Loo.

De jeugdteams zijn gestart met de wedstrijden voor fase 1. Voor de JO19-1 t/m JO13-1 gelden deze wedstrijden voor het bekertoernooi. De winnaar van de poule plaatst zich voor de tweede ronde.
De meeste teams zijn uitstekend van start gegaan. Er waren 8 zeges en slechts 3 nederlagen te noteren.
De JO19-2 versloeg thuis DFO’20 JO19-2 met 2-0. De gehele wedstrijd had men een groot veldoverwicht. Echter kon het verschil pas in de tweede helft dankzij treffers van Sil Backus en Jan Daamen worden gemaakt.
De JO17-1 kwam uit tegen MBC’13 JO17-2 sterk terug van een 2-0 achterstand. Door goals van Tuur Verkoulen, Niels Kurstjens en in de laatste minuut van Kjelle Zegveld werd er alsnog knap met 3-2 gewonnen.
De JO15-1 was thuis een maatje te klein voor Brevendia JO15-1 en verloor met 7-0.
De JO13-1 stond thuis tegen Reuver JO13-1 bij de ranjapauze met 3-0 voor. Liam Coolen, Daan Vullers en Noah Coolen scoorden in het eerste bedrijf. In de tweede helft werd het toch nog spannend. De gasten kwamen nog terug tot 3-2, maar verder liet Heitse het niet komen.
De JO13-2 leed een 3-0 uitnederlaag tegen ONDO JO13-1. Er werd best prima door de Heythuysenaren gespeeld.
Het meisjesteam zegevierde uit fraai met 4-2 over ST Eindse Boys/Merefeldia MO13-1 door doelpunten van Isis Peeters (3x) en Quinty Verhoeven (1x).
De JO11-1 won thuis in een aantrekkelijke match met 5-3 van Baarlo JO11-1. De treffers kwamen op naam van Wessel van Rooijen (2x), Luis Beijers (2x) en Vinyo v.d. Broek (1x).
De JO10-1 versloeg thuis fraai Haelen JO10-1 met 7-3. Ties Schreurs (6x) en Cas Saelmans (1x) waren trefzeker.
De JO9-1 leed een ruime 12-2 uitnederlaag tegen Haelen JO9-1. Lenn Jacobs en Pim Gerits waren succesvol.
De JO8-1 zegevierde uit eenvoudig met 12-1 over SJO PEC’20 JO8-1. In Egchel scoorden Sten Reuver (6x), Stijn Mattheeuwse (3x), Teun Beckers (2x) en Tren Geenen (1x).
De JO8-2 heeft de start van het seizoen zeker niet gemist. Thuis werd er tegen RKVB JO8-1 een monsterscore behaald. Uiteindelijk stond er een 19-0 overwinning op het scorebord. De doelpuntenmakers waren Luuk Lodewijks (11x), Stef Frenken (2x), Ravi Tan (2x), Noud Geurts (2x), Sam Lodewijks (1x) en Cas Tummers (1x).