Beste leden,

onze vereniging heeft vele jaren lang in een luxe positie geleefd waarbij de organisatie en bezetting van de voetbalkantine in goede handen was bij een vaste groep vrijwilligers. Daar komt met onmiddellijke ingang helaas verandering in.

Recent heeft een aantal trouwe vrijwilligers te kennen gegeven er mee te willen stoppen. Daarnaast hebben Jac en Tilly Theunissen laten weten het komende jaar langzaam een stapje terug te willen doen. Het goede nieuws is dat Jac’s schat aan kennis en ervaring niet abrupt verloren gaat. Jac zal in ieder
geval de inkoop en het voorraadbeheer onder zijn hoede blijven nemen en daarnaast minimaal het komende jaar beschikbaar blijven om de overgang naar een nieuwe opzet in goede banen te leiden.

Daar zijn we heel erg blij mee, maar we staan als club dus wel voor een urgente en directe uitdaging. De grootste uitdaging hierbij ligt op de zaterdagmiddagen en zondagen.

We zullen moeten gaan nadenken over een nieuwe opzet, die een structurele oplossing biedt voor de continuïteit van de kantinebezetting in de toekomst. De kantine is het kloppend hart van S.V. Heythuysen en dat moeten we in stand houden. Hoe?

Daar hebben we jullie hulp bij nodig! We willen een werkgroep in het leven roepen die de komende weken mogelijke scenario’s / oplossingen verder gaat uitwerken. Daarbij willen we uiteraard de ideeën en inbreng van onze leden meenemen. We komen hier binnenkort met een concreet plan op

Voor de korte termijn doen wij een dringende oproep aan iedereen om te helpen en de directe nood te lenigen. Dit kan bijvoorbeeld door aan te bieden een keer een bardienst te draaien, maar ook door ons een seintje te geven als je mogelijk iemand weet (binnen of buiten de club) die op vrijwillige basis
een handje wil uithelpen.

Kun je iets voor de club betekenen? Of heb je een goede tip? Laat dit dan z.s.m. weten door contact op te nemen met iemand van de onderstaande mensen.

Jac Theunissen
Peet Kanders