Wat was het weer eens ouderwets gezellig! We kunnen terugkijken op een meer dan geslaagd openingsweekend van een bijzonder jubileumseizoen. Onder een stralende zon hebben zowel op zaterdag als op zondag tal van (sportieve) activiteiten het startmoment van een nieuw seizoen duidelijk gemarkeerd. Een kort overzicht:

• Wedstrijd tegen de papa’s en de mama’s
    Altijd weer een bijzonder onderdeel van de openingsdag. Kids die maar wat graag hun voetbalskills willen tonen.

• Teamfoto’s
    Er zijn teamfoto’s gemaakt van de jongste elftallen en de G-teams.

• BVO-spelers in het zonnetje
    Leuk interview met Funs Beurskens, Ole van de Ven en Aquin Franssen die inmiddels voetballen bij een Betaald Voetbal Organisatie (Fortuna Sittard en VVV Venlo) maar die hun roots bij onze vereniging hebben.

• Afscheid Ron Verstappen
    We hebben afscheid genomen van Ron Verstappen die stopt als jeugdtrainer. Ron bedankt!

• Aftrap Jubileumjaar
    De voorzitter van de Jubileumcommissie, Evert Bergervoet licht een tipje van de sluier. Het wordt een mooi en feestelijk seizoen. Hou onze website in de gaten!

• Huldiging Jubilarissen
    Aandacht voor de jubilarissen binnen de vereniging. Ruud Kanders, Rico Snijkers en Joop Steer.

• Bijzondere huldiging: Hubert Beek 50 jaar lid
    Vijftig jaar lid zijn is al heel bijzonder. Maar de manier waarop ons aller Hubert Beek dat invult, is wel heel bijzonder. Het was dan ook meer dan verdiend dat Hubert op een bijzondere wijze werd gehuldigd voor zijn niet aflatende inzet voor onze vereniging.

• Baer en Henk – Heitse Second
    Er werd stilgestaan bij de inzet van Baer Reuvers en Henk Houtakkers voor Heitse Second.

• Nieuwe outfit leiding G-voetbal
    De leiders van het G-voetbal ontvingen mooie coachjassen van Zorgboerderij Rondmeer. Ze staan er weer puik op!

• Sponsoring trainingspakker G-voetbal
    De G1 ontving nieuwe trainingspakken, mogelijk gemaakt door sponsoring van Koninklijke Smals. Hartelijk dank!

Bekijk onderstaand een sfeerimpressie van dit geslaagde weekend!