Voor de 2e keer op rij werd dit jaar de Moederdag Tulpenactie gehouden. Alle leden die bossen hadden besteld konden deze afgelopen zaterdag ophalen op de voetbalclub. De inzet was om dit jaar het aantal verkochte tulpen van de eerste editie te overtreffen. Helaas is dat niet gelukt. Het aantal bleef steken op circa 450 bossen (vorig jaar ruim honderd meer).

Uiteraard zijn we toch heel blij met de mooie opbrengst die deze actie weer heeft opgeleverd. Bedankt dus aan alle (jeugd)leden die hun inzet hebben getoond en ongetwijfeld veel mama’s op moederdag blij hebben gemaakt.

De absolute winnaar dit jaar is Twan Joosten, die maar liefst 65 bossen tulpen aan de man/vrouw wist te brengen. Twan wint daarmee verdiend de hoofdprijs: een origineel clubshirt met eigen nummer en naam.

De tweede plaats is voor Sef Theunissen, die daarmee een plaatsje opschoof in de top 3 met dit jaar 34 bossen. Zijn prijs is een tegoedbon van Verheggen Mode & Sport.

Goede derde is Guus Geukemeijer met 25 bossen. Hij wint hiermee een originele Derbystar voetbal.

De teamwinnaars zijn – hoe kan het ook anders – de mini’s. Zij kunnen hun mooie nieuwe clubsokken tegemoet zien.

De winnaars krijgen binnenkort bericht wanneer zij hun prijzen in ontvangst kunnen nemen.

Volgend jaar gaan we zeker door met de tulpenactie, maar zal alles op alles gezet worden om de score van het eerste jaar te verbeteren.

Zet alvast in je agenda: Moederdag 2023 is op zondag 14 mei.

Team Tulpenactie SV Heythuysen
Ivo Franssen & Bas Backus