Welkom op de nieuwe website van voetbalclub S.V. Heythuysen!

Een nieuw voetbalseizoen gloort aan de horizon. Een nieuw seizoen waarmee we hopelijk een veel te lange, vervelende periode kunnen afsluiten en we ons eindelijk weer eens kunnen richten op de belangrijkste bijzaak van het leven: VOETBAL.

En bij die nieuwe start hoort ook een nieuwe, frisse website! De afgelopen weken is door de commissie PR & Communicatie hard gewerkt aan het verzamelen van informatie en vullen van de website. Met een nieuw lettertype, een frisse kleurstelling en een herkenbare stijl denken we een goede start van het seizoen kracht bij te zetten.

Een website is nooit af

Een website is nooit af, maar altijd in beweging. En dat is ook van toepassing op onze verenigingswebsite. In de aanloop naar het nieuwe seizoen worden de teampagina’s automatisch gevuld met informatie uit Sportlink. Teamfoto’s worden gemaakt en geplaatst. Sponsorinformatie krijgt een plekje en ook aan het G-voetbal gaan we extra aandacht besteden.

En natuurlijk niet te vergeten, het jubileumjaar! Het 100-jarig bestaansfeest én het 30-jarig bestaansfeest van het G-voetbal lopen als een rode draad door dit feestelijke voetbaljaar. Je gaat het allemaal tegenkomen dit jaar.

Heb jij voetbalnieuws?

Een website maak je samen. Daarom zijn we altijd op zoek naar leuke, interessante voetbalonderwerpen. Het liefst natuurlijk over ons eigen cluppie. Heb jij nog iets leuks of spannends meegemaakt? Toevallig Messi tegengekomen bij de HEMA? Laat het ons weten.

Stuur een mail naar de commissie PR & Communicatie.