Heythuysen 2 heeft het inhaalduel thuis tegen Reuver 2 met 5-3 gewonnen. Al snel kwam het second dankzij een treffer van Loek Habets op voorsprong. Na tien minuten stond de 1-1 op het scorebord. De gasten benutten een pingel. Nog in het eerste bedrijf kwamen de gasten op voorsprong. Na de theepauze zorgde JO19-1 speler Jonah Joris voor de gelijkmaker. Opnieuw kwam Reuver op voorsprong, 2-3. In de slotfase kwam nog de ommekeer in de match. Eerst scoorde Dani Raemakers met een fraaie afstandsknal de gelijkmaker. Speler coach Rens Seunis werd met een droge schuiver de matchwinnaar, 4-3. In de blessuretijd maakte JO19-1 speler Jan Daamen aan alle onzekerheid een einde door de 5-3 binnen te schieten. Door deze overwinning stijgt Heythuysen 2 naar de derde plaats in de rangschikking. Jonah Joris werd tot “man of the match” uitgeroepen.

De JO19-1 verloor uit de inhaalwedstrijd tegen RKSVN JO19-1 na een doelpuntrijke match met 7-4. Beide teams speelden volop in de aanval, hetgeen een amusant schouwspel opleverde. De doelpuntenmakers waren Jan Daamen (2x), Peek Habets (1x) en Jonah Joris (1x, een beauty). Bij een 5-4 achterstand miste spits Thomas Graef de grote kans op de gelijkmaker.
De mini’s speelden met drie teams partijtjes op het veld van RKSVN. Andermaal zagen het in grote getale opgekomen publiek weer een aantal leuke wedstrijdjes.

Het eerste G-team versloeg uit Rood Wit’62 G1 eenvoudig met 9-2. In Helmond scoorden Marvin Aarts (4x), Bart Peeters (2x), Kevin Huijerjans (2x) en Sam Korten (1). Hierdoor blijf onze G1 op de eerste plaats in de voorjaarsreeks staan.