Heythuysen 1 heeft de eerste bekerwedstrijd uit met 2-0 van derde klasser Haelen 1 verloren. In de wedstrijd was niet te zien dat de Haelenaren een klasse hoger spelen. In de beginfase waren de beste kansen voor Heitse, maar Daan Engelen en Wouter Bergervoet hadden het vizier niet goed staan. In de laatste vijf minuten van het eerste bedrijf was Haelen de betere ploeg. Eerst redde goalie Jasper Bergervoet nog uitstekend, maar in de laatste minuut scoorde de thuisclub toch de 1-0. Ook in de tweede helft was het een gelijkopgaande strijd met zeer weinig kansen. Wouter Bergervoet had de beste kans voor de Heythuysenaren. Vlak voor tijd scoorde Haelen de 2-0, hetgeen een geflatteerde uitslag opleverde. De volgende week speelt Heythuysen 1 thuis tegen Sportclub Leeuwen 1. Leeuwen 1 verloor vandaag thuis met 10-0 van VV Kessel 1.
Jasper Bergervoet, Damien Korsten, Idse Prumpeler, Lars van Hinsberg, Stijn Briels (Ruben Mols), Siem Schreurs, Thijs van Montfort, Martijn Vrenken, Daan Engelen, Wouter Bergervoet (Jente Voermans) en Lenn Frenken.

Heythuysen 2 speelde uit de eerste bekermatch met 1-1 tegen Reuver 2 gelijk. Al vroeg keek het “second” tegen 1-0 achterstand, maar Jeroen Vrenken scoorde de dikverdiende gelijkmaker.

Heythuysen 3 leed in de eerste bekerwedstrijd een 5-1 uitnederlaag tegen DFO’20 5. De fusieclub was de betere ploeg. De enige treffer kwam op naam van Tim Cillekens uit een pingel.

Heythuysen 4 startte voortvarend aan het bekertoernooi door thuis met 5-0 van Boekoel te winnen. Het team van de nieuwe coach Joop v.d. Dam was duidelijk veel beter. De goals kwamen op naam van Roan v.d. Wal (2x), Leroy Plas (2x) en Loek Kanders (1x).