Heythuysen JO13-1 heeft dankzij een 4-1 thuiszege in de absolute topper tegen Sportclub Susteren JO13-1 de titel in fase 2 behaald. De beslissende match was al twee keer afgelast, maar vandaag was gelukkig de vorst verdwenen en kon er alsnog worden gevoetbald. Beide teams hadden voor vandaag een keer gelijkgespeeld. Afgelopen zaterdag won de JO13-1 uit op kunstgras met 3-0 van Merefeldia JO13-1 door goals van Liam Coolen, Noah Coolen en Stan van Horne. De JO13-1 begon uitstekend aan de wedstrijd en scoorde in het eerste bedrijf tweemaal. Captain Daan Vullers en Deef Schreurs waren trefzeker. In de tweede helft kwam nog even de spanning terug in de wedstrijd doordat de gasten de anschlusstreffer scoorde. Snel zetten Heitse orde op zaken en door twee doelpunten van Daan Vullers was de match definitief beslist. Een prima voetballend Heitse zegevierde dikverdiend en ook de titel in fase 2 was een feit. De JO13-1 scoorde er dit seizoen tot nu toe danig op los, maar wat echt opvalt is dat het team zeer weinig tegentreffers incasseert. In twaalf gespeelde wedstrijden pas negen. Dus de defensie staat als een huis.
In de kantine werd er gefeest, Queen zette We are the Champions in en er werd voor natje en droogje gezorgd.

De JO13-1 bestaat uit de navolgende spelers:

• Mick van Beek, Jayden van Berlo, Liam Coolen, Noah Coolen, Ties van Heel, Stan van Horne, Givanny Knoops, Rafi Meewis, Maarten van Putten, Siem Quicken, Sven Quicken, Deef Schreurs, Willem Verlinden en Daan Vullers.
  • De leiders zijn Roy Coolen, Rob van Heel, Roy Quicken en Rob Schreurs.

Spelers en leiders proficiat met deze fantastische prestatie door na fase 1 ook fase 2 te winnen.