De JO8-1 heeft dankzij een fraaie 9-2 thuiszege tegen RKSVO JO8-2 de titel in fase 1 gepakt.

Heitse was deze match duidelijk de betere ploeg en zegevierde dik verdiend. In de zes gespeelde wedstrijden werd er maar liefst 60 keer, dus gemiddeld 10 per wedstrijd, gescoord. Na afloop van de match werd er in de kantine een feestje gebouwd.

De JO8-1 bestaat uit de navolgende spelers:

• Teun Beckers, Quin Clephas, Tren Geenen, Jan Glabik, Stijn Mattheeuwse, Sten Reuvers en Devin Timmermans.
  • De leiders zijn Mike Beckers en Maarten Reuvers.

Ook de JO13-1 werd eerste in de fase 1.

De thuiswedstrijd tegen hekkensluiter SHH JO13-2 werd nipt met 2-1 gewonnen. Bij de ranjapauze was de stand 1-0 voor Heitse dankzij een own goal. In het tweede bedrijf verdubbelde Ties van Heel de score. De gasten scoorden nog een keer tegen, maar verder liet Heitse het niet komen. Hierdoor pakte de JO13-1 een punt meer dan naaste concurrent Reuver JO13-1.

Dus van belang is geweest dat de JO13-1 de eerste match thuis met 3-2 van Reuver JO13-1 had gewonnen. Door deze eerste plaats heeft de JO13-1 zich verzekerd van de tweede bekerronde. In de kantine schalde wederom “We are the Champions” en broodje met de snack ontbrak natuurlijk ook niet.

De JO13-1 bestaat uit de navolgende spelers:

• Mick van Beek, Jayden van Berlo, Liam Coolen, Noah Coolen, Ties van Heel, Stan van Horne, Givanny Knoops, Rafi Meewis, Maarten van Putten, Siem Quicken, Sven Quicken, Deef Schreurs, Willem Verlinden en Daan Vullers.
  • De leiders zijn Roy Coolen, Rob van Heel, Roy Quicken en Rob Schreurs.

Nogmaals JO8-1 en JO13-1 proficiat met deze knappe prestatie.