In september zijn we als club een grote opschoonactie gestart van het ledenbestand. Dat was nodig omdat in de loop der tijd gegevens verouderen. Door middel van een online e-mail nieuwsbrief zijn de leden uitgenodigd om hun gegevens te controleren en eventueel te verbeteren of aan te vullen.

Een groot aantal leden heeft hier gebruik van gemaakt waarvoor dank. De ingediende reacties worden momenteel verwerkt in de ledenadministratie van onze vereniging.

Aan de ontbrekende groep leden is vandaag, eveneens per e-mail nieuwsbrief een herinnering verzonden met het verzoek om de gegevens te controleren. Heb je deze nieuwsbrief niet rechtstreeks in je postvak in ontvangen? Check dan ook even je spamfilter.

Hartelijk dank voor de moeite,

Ledenadministratie
S.V. Heythuysen