Beste senioren-leden, jeugdleden en (jeugd-)trainers,

Dit jaar hebben we alweer de 3e editie van de Moederdag Tulpenactie met deze keer een nog mooier assortiment. De inzet is 1.000 bossen tulpen! Deze tulpen worden aan ons tegen kostprijs geleverd in een samenwerking met een regionale tulpenkweker. Met de opbrengst van deze actie kunnen we op een mooie manier onze clubkas versterken, waarmee we vervolgens bijvoorbeeld nieuwe trainingsmiddelen kunnen aanschaffen (zoals b.v. nieuwe doeltjes).

0 bossen Tulpen
Maak moeders blij!

Wat is de bedoeling?

Wij nodigen alle leden uit om familieleden, buren, kennissen en vrienden te benaderen en ze te vragen of ze een bos mooi tulpen willen kopen voor Moederdag. Uiteraard is het belangrijk om daarbij te vermelden dat ze hiermee de voetbalvereniging financieel steunen. De bestelde tulpen worden dan op zaterdag 13 mei tussen 10.00 – 14.00 uur geleverd aan het betreffende lid, die ze vervolgens kan rondbrengen naar zijn “klanten”.

PS Je mag ook zelf een bos tulpen kopen voor een ander, bijvoorbeeld je moeder.

Hoe werkt het?

Je krijgt van ons een bestellijst (zie bijgaand), waarop je de bestellingen kunt noteren. Dit jaar hebben we voor het eerst ook een gemengd boeket van 30 tulpen! Het bestelformulier lever je, indien contant met het ontvangen geld (in een gesloten envelop), uiterlijk vrijdag 28 april in op de voetbalclub. Je kunt nu ook digitaal betalen met de QR-code!

Wij verzamelen alle bestellingen en zorgen ervoor dat je de verse tulpen keurig krijgt aangeleverd in een foliehoes samen met een flyer van SV Heythuysen, waarmee we de kopers bedanken voor hun aankoop en de steun aan onze club. De ophaal locatie is deze keer voor de deur van AH Heerschap, waar we op die dag ook aanwezig zijn met de verkoop van worstenbroodjes en cake. Het oorspronkelijke formulier krijg je terug met de bestelde tulpen.

Tips:

• Neem als je de tulpen op 13 mei komt halen een emmer mee, zodat je ze daarin kunt zetten
    als je ze mee naar huis neemt.
  • Zet de tulpen als je ze pas op zondag uitlevert zo koel mogelijk, bijvoorbeeld ’s nachts in de buitenlucht. Dan blijven ze langer goed (en denk aan het water in de emmer).

Prijzen

We loven 3 mooie prijzen uit voor de 3 leden die de meeste bestellingen hebben verzameld. Deze prijzen zijn:

1e prijs: voetbalshirt van je favoriete club (voucher)

2e prijs: waardebon, te besteden bij Verheggen Mode

3e prijs: Derbystar voetbal (jeugdlid) of 10 consumptiebonnen (senior lid)

Er is daarnaast ook een teamprijs! We tellen van maximaal 7 spelers van een team hoeveel tulpen zij samen hebben verkocht. Alle spelers van het winnende team die hebben mee-verkocht krijgen de nieuwe clubsokken met clublogo.

Voorbeeld: een team heeft 11 spelers, waarvan er 9 hebben meegedaan aan de tulpenverkoop. Van dit team tellen we alle verkochte tulpen van de 7 best verkopende spelers in dit team bij elkaar op. Het team dat van zijn beste 7 spelers de meeste tulpen heeft verkocht, wint. In dit voorbeeld-team krijgen 9 spelers clubsokken. De 2 spelers die niet hebben meegedaan krijgen niets.

De prijswinnaars worden op woensdag 10 mei bekend gemaakt op de website en mogen hun prijs in ontvangst komen nemen op zaterdag als ze hun tulpen komen afhalen.

Doe mee en doe je best! WIJ REKENEN OP ZEKER 1.000 BOSSEN!!!

Namens het bestuur,
Team Tulpenactie Moederdag 2023
Ivo Franssen

Nog even alles op een rijtje