Het kan je bijna niet ontgaan zijn, maar toch: de nieuwe Albert Heijn Heerschap in Heythuysen is gisteren (29 maart) op feestelijke wijze geopend. Een nieuw filiaal binnen de AH-familie.

Bij S.V. Heythuysen zijn we daar trots op, want AH Heerschap is TOP-sponsor van onze vereniging.

Bovendien is onze vereniging een 3-jarige samenwerking aangegaan met de Heerschap Groep onder de naam Heerschap Verbindt! Heerschap Verbindt! is een uniek en lokaal sponsorschap voor (sport)verenigingen met een langdurige samenwerking en zekerheid van inkomsten voor meerdere jaren. Daarnaast zijn er diverse momenten waarop SV Heythuysen met een minimale inspanning een sponsorbedrag van duizenden euro’s per jaar kan verdienen.

SV Heythuysen gaat, naast het jaarlijkse sponsorbedrag, zelf extra inkomsten te verdienen door middel van (spaar)acties en verkoopactiviteiten bij Albert Heijn Heerschap en Bakkerij Heerschap. In totaal vinden er in drie jaar tijd drie verschillende acties plaats:

1. Verkoopactiviteiten waarbij SV Heythuysen producten van Bakkerij Heerschap gaat verkopen bij onze Albert Heijn Heerschap supermarkt in Heythuysen. SV Heythuysen ontvangt maar liefst 50% van de omzet!
  2. Spek de kas actie.
    Hoe meer alle leden van jouw vereniging gedurende de Spek de kas actie kopen bij Albert Heijn Heerschap, hoe meer geld jouw vereniging ontvangt!
  3. De (sport)plaatjesactie.
    Jouw vereniging gaat meedoen met sparen voor (sport)plaatjes. Jij én alle leden van SV Heythuysen komen in het album te staan!

Wil jij op de hoogte worden gehouden wanneer er leuke gebeurtenissen voor jouw vereniging plaatsvinden, wanneer SV Heythuysen start met de eerste (spaar)actie én voordelig nieuws kunnen ontvangen voor jezelf? Meld je dan aan via www.heerschapverbindt.nl!

Heerschap Groep in het kort

Een familiebedrijf dat in 1966 door John en Toos Heerschap is opgericht en begon als een kleine lokale bakkerij, is in 2004 overgenomen door zoon Stan Heerschap en anno 2021 uitgegroeid tot Heerschap Groep: een overkoepelende organisatie van een bakkerswinkel in Roggel, een ambachtelijke bakkerij in Nederweert en vijf Heerschap supermarkten in Nederweert, Heythuysen en Weert in de wijken Leuken, Boshoven en Moesel.

Begin 2022 gaan de winkels van Heerschap Groep over op de Albert Heijn formule en zullen de supermarkten omgebouwd worden tot Albert Heijn Heerschap supermarkten. Alle winkels worden volgens het allernieuwste winkelconcept van Albert Heijn ingericht. De versbeleving komt centraal te staan en de supermarkten worden voorzien van de nieuwste technologieën met alle gewenste voordelen voor de klant. Uiteraard blijven alle medewerkers en de ambachtelijke producten van Bakkerij Heerschap in de supermarkten!

Winkels vol voordeel, vers, gezelligheid en gemak!