Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 16 september jl. is Tom Lodewijks toegetreden tot het bestuur van onze vereniging. Tom heeft binnen het bestuur de functie van penningmeester overgenomen van Peter Kanders. Een logische stap, want Tom draait al een tijdje mee en heeft inmiddels een kneepjes van het vak geleerd van meester Peetje.

Peter Kanders blijft nog tot het einde van het seizoen bestuurslid.

Gelijktijdig is ook Karin Konickx toegetreden tot het bestuur. Nog niet officieel, want daar is immers een Algemene Ledenvergadering voor nodig. Karin gaat stage lopen om zo eens te proeven aan het werk van een bestuurslid. Zij zal zich bij de volgende Algemene Ledenvergadering officieel kandidaat stellen.

Wij wensen Tom en Karin veel succes! En natuurlijk is hier ook een hartelijk dankjewel naar Peetje op zijn plaats!