Petje aaf! Veur oos vrijwilligers…,

Onze club leeft op vrijwilligers zoals jou. Samen zorgen we ervoor dat wekelijks onze jeugd en senioren actief genieten van het voetbal en gezelligheid kunnen beleven op en langs het veld. Door jullie voelen we ons verbonden met onze club ‘SV Heythuysen’.

Natuurlijk willen we jullie hartelijk danken voor deze inzet. Jaarlijks organiseren we als activiteiten commissie dan ook een feestelijke avond om samen met collega vrijwilligers even buiten onze werkzaamheden om gezellig bij elkaar te zijn.

Vanwege corona heeft er het afgelopen seizoen geen vrijwilligersavond plaatsgevonden. Voor de komende editie zijn dus alle vrijwilligers en hun eventuele partner welkom uit de seizoenen 2020/2021 en 2021/2022. We hebben geprobeerd elke vrijwilliger via de persoonlijke brief of e-mail uit te nodigen. Mocht deze niet zijn ontvangen dan kan ook deze publicatie als uitnodiging worden gezien.

Elke vrijwilliger is van harte welkom!
Zorg dat je er bij bent!

Vrijdag 5 november

20.00 uur