Dankzij een voortreffelijk seizoen, waarin men op een prima 3e plaats eindigde, heeft Heythuysen 1 zich voor de nacompetitie geplaatst.
Heythuysen 1 won de derde periodetitel en is hiermee verzekerd voor de nacompetitie voor promotie naar de derde klasse.
Komende zondag 4 juni speelt Heythuysen 1 thuis in de eerste ronde tegen SVM 1 uit Munstergeleen.
De wedstrijd begint om 14.30 uur op sportpark Molenhoek.
Wint Heythuysen 1 deze match dan zal er op zondag 11 juni in de tweede ronde uit tegen RKHBS 1 (Heerlen) moeten worden aangetreden.
Wordt deze wedstrijd ook gewonnen dan speelt men op zondag 18 juni op neutraal terrein de finale.
Allereerst komende zondag thuis de winst pakken. Heythuysen is in de winning mood en is al 10 wedstrijden ongeslagen.
We hopen op de steun van veel toeschouwers om Heitse aan te moedigen in de strijd voor promotie naar de derde klasse.