S.V. Heythuysen Clubdag

• Aanvang: Vanaf de 1e wedstrijd
  • Alle leden
  • Sportvelden S.V. Heythuysen

Op 2e Pinksterdag, maandag 20 mei 2024 vindt de jaarlijkse afsluiting van het seizoen plaats: de S.V. Heythuysen Clubdag.

Een drukke dag met tal van activiteiten. We nemen je graag even mee door deze dag.

Wedstrijden
Alle seniorenteams spelen op deze dag hun laatste thuiswedstrijd en dus beginnen we al in de ochtend. Het is het niet louter feest want er moeten natuurlijk ook nog even de laatste puntjes bij elkaar worden gevoetbald. Na afloop van de wedstrijden is er steeds gezellig samenzijn met een hapje en drankje. Aan de tegenstanders is ook gedacht. Zij ontvangen een aantal consumptiebonnen en kunnen zo ook nog even meegenieten van de gezelligheid en sfeer op ons sportpark.

BBQ
Er is een BBQ waar worst, frikandel en hamburgers worden bereid. Lekker voor op een broodje!

Muziek
Er is gezellige muziek via onze nieuwe geluidsinstallatie. En je kunt zelf muziek aanvragen via een speciale muziekzuil.

Voor de kids
Als de kids zich amuseren, dan hebben papa en mama het ook gezellig! Er is een springkussen voor de kids en er zijn 2 voetbalveldjes ingericht voor de jeugd.

Tombola
Vast onderdeel van de seizoen afsluiting is de tombola. Dan worden uit de ingeleverde bonnenstrookjes prijswinnaars getrokken. Ben jij een van de gelukkige winnaars? Zorg dat je aanwezig bent! No show = no price.

Jubilarissen
Tijdens deze dag worden ook de jubilarissen gehuldigd.

Na afloop van alle wedstrijden worden er stamtafels en banken met tafels neergezet.

We nodigen alle leden van S.V. Heythuysen van harte uit voor deze gezellige slotdag.

S.V. Heitse, det zeen wae same!