Functie & Takenboek

Met het vaststellen van een nieuw vrijwilligersbeleid en bijbehorend regelement zetten we samen de schouders onder de vereniging. Onder het motto: ‘S.V. Heitse, det zeen wae same’ is het lidmaatschap van onze vereniging vrijwillig, maar niet vrijblijvend.

De concrete invulling van het nieuwe beleid betekent dat leden en ouders van jeugdleden invulling geven aan een of meerdere vrijwilligerstaken. S.V. Heitse Clubwerk noemen we dat.

Op deze pagina lees je welke functies en taken hiervoor in aanmerking komen. Het aantal taken en functies zal de komende tijd groeien.

Team overstijgende taken

Dit zijn taken die middels een rooster aan meerdere mensen worden toegewezen, zoals bardienst, keukendienst, schoonmaakdienst, etc. Door uitoefening van deze taken ontvang je punten. Uren besteed aan deze taken verminderen dus de plicht tot het doen van clubwerk.

Het gaat om de volgende taken:

Keukendienst (kort)

Verrichten van diverse voorkomende keukenwerkzaamheden zoals koffie zetten, broodjes smeren, snacks bakken, uitgifteloket.

• Duur: 3,5 – 4 uur

• Vrijwilligerspunten: 4

Keukendienst (lang)

• Duur: 5 uur

• Vrijwilligerspunten: 5

Bardienst

Verrichten van diverse voorkomende barwerkzaamheden zoals verkoop van drank, snoep en versnaperingen, glazen spoelen, fris inschenken, voorraad bijvullen, schoonhouden bar, ophalen glazen en servies.

• Duur: 5 uur

• Vrijwilligerspunten: 5