S.V. Heitse, det zeen wae same!

Onder deze slogan introduceert onze vereniging met ingang van seizoen 2022/2023 een nieuw vrijwilligersbeleid. Samen bouwen aan onze mooie vereniging, samen de schouders eronder. Vrijwillig, maar niet vrijblijvend.

Op deze pagina tref je alle informatie over vrijwilliger zijn bij S.V. Heythuysen. Deze pagina wordt de komende tijd verder uitgebreid met nieuwe informatie. Neem dus regelmatig eens een kijkje.

Voetbal.nl app

Vrijwilligerstaken voortaan via de voetbal.nl app.

Met ingang van het seizoen 2022 – 2023 is de administratie van de vrijwilligers en de registratie van de vrijwilligerstaken en de vervulling daarvan, ondergebracht in de ledenadministratie.

Deze registratie en afhandeling zijn zichtbaar via de Voetbal.nl app. In de Voetbal.nl app kun je zien wat je vrijwilligersinstellingen zijn, kun je voorkeurstaken opgeven, kun je aangeven wanneer je beschikbaar bent en kun je je inschrijven op roosterdiensten. Het is daarom belangrijk dat zoveel mogelijk leden de Voetbal.nl app installeren.

Gegevens gewijzigd?

Zijn je gegevens gewijzigd? Of van een van de gezinsleden?

Een nieuw adres, telefoonnummer of e-mailadres? Geef het door aan onze ledenadministratie.

Back to Basics

In onderstaande animatie-video van de K.N.V.B. wordt helder uitgelegd met welke uitdagingen een hedendaagse vereniging te kampen heeft. Heel duidelijk en vooral herkenbaar.

Ook bij S.V. Heythuysen is de situatie niet anders. Een mooi filmpje en een mooie inspiratiebron om met het nieuwe vrijwilligersbeleid SAMEN een stap naar BETER te zetten.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy Policy.
Ik Accepteer