Seniorenvoetbal bij S.V. Heythuysen

Voetballen bij S.V. Heythuysen. Dat is een gouden combinatie van sportieve prestaties en gezellige teambuilding.

Het is zondagochtend. De dag is nog jong en het gras glinstert in de ochtendzon. Tijd voor de lagere seniorenteams om de kicksen aan te trekken voor het wekelijkse wedstrijdprogramma. Lekker bezig zijn met vrienden en gelijktijdig je conditie een beetje op peil houden.

Maar vergis je niet! Ook bij deze teams is de wil om te winnen duidelijk merkbaar. Er wordt fel, maar sportief gevochten om de bal. Tenminste tot het laatste fluitsignaal. Want dan is het tijd voor belangrijkere zaken in de ‘derde helft’. Samen met je teamgenoten nagenieten van de wedstrijd in onze gezellige kantine.

Later op de zondag is het tijd voor de selectieteams. Het vlaggenschip van onze vereniging, Heythuysen 1, Voorafgegaan door het 2e elftal binden zij de strijd aan om de drie punten, een top-klassering of de volgende ronde in het bekertoernooi. Hier staat prestatie hoger op de agenda en worden de Blauw-Witte clubkleuren met trots verdedigd.

Onze vereniging neemt dit seizoen met 5 seniorenteams deel aan de competitie. Dat zijn:

Trainingen

De selectie (1e en 2e elftal) traint op dinsdag- en donderdagavond onder leiding van de clubtrainer en zijn staf. De lagere seniorenelftallen trainen gezamenlijk op donderdagavond.

Ook zin om een balletje te trappen?

Heb jij en/of je vrienden ook zin om lekker een balletje te trappen? Twijfel dan niet langer en meld je aan bij onze vereniging.

Wij heten je van harte welkom!