Kledingbeleid

Voetbalvereniging S.V. Heythuysen vindt het belangrijk dat onze vereniging een graag geziene gast is op de voetbalvelden in Midden-Limburg. Sportief en netjes. Een heldere kledinglijn maakt daar onderdeel van uit.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 25 september 2020 is het kledingbeleid op voorstel van het bestuur vastgesteld. Op deze pagina lees je wat dit betekent voor jou als speler (en voor je ouders).

We informeren je bovendien graag over de mooie samenwerking met de lokale sportspeciaalzaak Mode Verheggen die als leverancier van deze kledinglijn aan de vereniging is verbonden. En natuurlijk nodigen we je van harte uit om je favoriete SV-Heitse sportkleding online te bestellen in onze speciale leden-webshop.

Je steunt er de vereniging mee.

Lees snel verder!

Kledingbeleid in het kort

• Spelers/trainers/coaches zijn verplicht om de voorgeschreven kleding te dragen;

• Noodzakelijke eerste vervanging van door de vereniging verstrekte kousen en/of korte broeken (bijvoorbeeld bij slijtage of verlies) moet je als lid zelf betalen;

• Heb jij clubkleding op individuele basis in bruikleen gekregen, dan ben jij volledig verantwoordelijk voor het juist gebruik en onderhoud;

• Voor het wassen van de kleding volg je altijd de wasinstructies van het betreffende kledingstuk;

• Bedrukte kledingstukken mogen niet gestreken worden of in de droger worden gedaan;

• Voor collectief verstrekte kleding aan een team is het gehele team verantwoordelijk voor juist gebruik en onderhoud.

De volledige tekst van het kledingbeleid kun je lezen in artikel 9 van het Huishoudelijk Reglement, vastgesteld op 25 september 2020.

Clubkleuren

• Shirt
    Blauw met wit accent en clublogo.

• Broek
    Wit (eventueel met blauw accent) met clublogo

• Sokken
    Blauw met clublogo

Bezoek de webshop en bestel online!

De sportkleding van S.V. Heythuysen is van het kwaliteitsmerk Stanno. Lokale sportspeciaalzaak Verheggen Mode, kledingproducent Stanno en S.V. Heythuysen zijn een fantastische samenwerking gestart waarbij jij de grote winnaar bent. Jij bestelt voortaan gemakkelijk online je favoriete sportkleding mét S.V. Heythuysen-logo via de speciale Stanno-ledenwebshop. Verheggen Mode zorgt voor de bedrukking en de levering aan jou.

Verheggen Mode logo

Dat levert voordelen aan alle kanten:

• Jij ontvangt snel kwalitatieve sportkleding met je favoriete SV Heythuysen-logo tegen een scherpe prijs;
  • Verheggen Mode verzorgt als lokale ondernemer de bedrukking en de levering naar jou;
  • De voetbalclub ontvangt een percentage van de omzet van de webshop.

Dat is dus duidelijk een WIN-WIN-WIN situatie!