Jeugdvoetbal bij S.V. Heythuysen

Hehe, gelukkig, het is weer zaterdag. We kunnen weer voetballen!

Zaterdag is de dag van het jeugdvoetbal. Al vroeg in de ochtend zijn onze jongste spelertjes druk in de weer voor hun wedstrijd. Een beetje zenuwachtig, want het is best spannend. Allemaal papa’s en mama’s langs die lijn die jou en je teamgenootjes komen aanmoedigen. Met je mooie, glanzende voetbalschoenen, witte broek en blauw clubshirt ga jij de strijd aan. Dat is altijd weer leuk.

Zo komen gedurende de zaterdag alle jeugdteams aan de beurt. Tot en met onze A-jeugd in de middag.

Onze vereniging beschikt over een flinke jeugdafdeling met maar liefst 13 teams. Daar is altijd wat te beleven.

Voetballen, ook iets voor jou?

Heb jij ook zin om te voetballen? Trek dan je ouders aan de jas en meld je aan bij onze vereniging.

Dat vinden wij ontzettend tof!

Selectiebeleid jeugd

Eén van de doelstellingen van het jeugd selectiebeleid is om spelers uiteindelijk voor de seniorenselectie aan te leveren. Daarom is het selecteren van de beste spelers en het maken van prestatieve teams, geselecteerd op kwaliteit en ontwikkeling, onvermijdelijk en noodzakelijk.

Alleen dan komen de kwaliteiten van iedere speler optimaal tot zijn recht. In het document Selectiebeleid Jeugdafdeling wordt uitgebreid uitgelegd hoe dit selectiebeleid is samengesteld en wat dit in de praktijk betekent.