Op zondag 11 september organiseert Albert Heijn Heerschap de aftrap van de sportplaatjesactie in de vorm van winkelwagen schieten! Een superleuk evenement, waarbij je kans maakt op een gesigneerd shirt van het Nederlands Elftal.

Uiteraard is iedereen welkom om een poging te wagen. Het maakt de kermis in het dorp nog veel leuker!

S.V. Heythuysen-verzamelalbum

Tijdens het evenement neemt onze vereniging de 360 unieke verzamelalbums in ontvangst. Deze albums zijn gratis voor de leden die individueel op de foto zijn gegaan. De albums worden de komende week zoveel mogelijk verspreid via de leiders/trainers van elk team.

Sta je niet op de foto, maar wil je toch graag de plaatjes sparen? Dan kun je een album aanschaffen bij Albert Heijn Heerschap Heythuysen voor € 4,99.

LET OP: je kunt als individueel lid tijdens het evenement aanstaande zondag géén album ophalen. Verspreiding van de albums loopt via de vereniging.

Sparen plaatjes S.V. Heythuysen

De plaatjes van SV Heythuysen kunnen van maandag 12 september tot en met zondag 6 november gespaard worden bij Albert Heijn Heerschap Heythuysen. Bij iedere €15,- aan boodschappen ontvangt de spaarder één setje met plaatjes.