Heythuysen 1 heeft de eerste bekerwedstrijd thuis tegen Brevendia 1 met 3-1 verloren.
Na 7 trainingen speelde Heitse 1 afgelopen donderdag een oefenmatch uit tegen RKVB 1. Na een enerverende wedstrijd werd er met 4-3 gewonnen door goals van Martijn Vrenken (2x), Jan Daamen (1x) en Lars van Hinsberg (1x). In de bekermatch tegen Brevendia maakte Wouter Bergervoet na een jaar blessureleed zijn comeback in een officiele wedstrijd. Brevendia kwam al binnen 5 minuten op voorsprong en was in het verder verloop van de eerste helft de bovenliggende partij. Na ruim een half uur spelen werd de score verdubbeld, 0-2. Een treffer van Daan Engelen bracht vlak voor rust de spanning terug, 1-2. In de tweede helft beet Heitse flink van zich af en werd het een vrij gelijkopgaande strijd. In de laatste minuten speelde Heythuysen met 10 man doordat de wissels op waren en nog een speler geblesseerd van het veld moest. Er kwam een klein slotoffensief van Heitser kant, maar in de laatste minuut scoorde de gasten de beslissende 1-3. De volgende week speelt Heythuysen de tweede bekerwedstrijd uit tegen Linne 1.

Jasper Bergervoet, Peek Habets, Idse Prumpeler (Philippe Wetzels), Lars van Hinsberg (Fabian Colbers), Max Menting (Damien Korsten / Jan Daamen), Thijs van Montfort, Noud Corbeij, Martijn Vrenken, Daan Engelen, Lenn Frenken en Wouter Bergervoet.

Scoreverloop:
0-1 Brevendia (5e minuut), 0-2 Brevendia (33e minuut), 1-2 Daan Engelen (40e minuut) en 1-3 Brevendia (90e minuut).

Scheidsrechter: Aben (Linne).
Men of the match: Peek Habets en Noud Corbeij.

Andere wedstrijd in bekerpoule Heitse 1:
FC Maasgouw 1 – Linne 1   3-0

Heythuysen 2 heeft de eerste bekerwedstrijd uit met ruime 9-0 cijfers van HBC’09 verloren.
Heythuysen 3 kwam dankzij treffers van Rik Peters (fraai afstandknal) en captain Cas v.d. Loo op een 2-0 voorsprong in hun bekerwedstrijd thuis tegen Merefeldia 6. Hierna namen de gasten het heft in de hand en wonnen uiteindelijk met 5-2.

Voor de jeugdteams is fase 1 begonnen. Voor de JO13-1 t/m JO19-1 geldt deze fase 1 ook voor de beker.
De JO17-1 verloor thuis na een aantrekkelijke wedstrijd met 4-3 van FC Oda JO17-1. In de tweede helft kwam men na een 3-1 achterstand terug tot 3-3. Vlak voor tijd scoorde FC Oda alsnog de winnende treffer. Tuur Lemmens, Noah Coolen en Lars Stakenborg scoorden.
De JO15-1 leed een 2-0 thuisverlies tegen DFO’20 JO15-1. Bij de rust was de eindstand al bereikt. De JO15-1 speelde aardig mee, maar de gasten waren voor het doel gevaarlijker.
Het meisjesteam verloor uit ruim met 8-1 van Mierlo Hout MO15-2. Voor de Heythuysenaren maakte Isis Peeters het doelpunt.
De JO14-1 was uit zeker niet de mindere van Brevendia JO14-1. De thuisclub won met 3-1. Deef Schreurs was trefzeker.
De JO13-1 speelde thuis een spectaculaire match tegen VV Kessel JO13-1. Het scoreverloop ging alle kanten op. Eerst 2-0 voor Heitse, daarna 4-2 voor Kessel en uiteindelijk een 4-4 gelijkspel. Daniel Zeray (3x, waarvan een beauty door een omhaal) en Cloe v.d. Borgh (1x) waren succesvol.
De JO12-1 speelde uit met 2-2 gelijk tegen FC Maasgouw JO12-1. Al in de eerste minuut stond de JO2-1 met 1-0. Na een 2-0 achterstand kwam men ijzersterk terug door goals van Tim Respen en Ibrahim Hashimi.
De JO11-1 leed een zeer ongelukkige 6-5 uitnederlaag tegen RKSVN JO11-1. Nadat RKSVN op een 5-1 voorsprong kwam, vocht Heitse zich uiterst knap terug tot 5-5. Helaas scoorde RKSVN toch nog de winning goal. De goalscoorders waren Pim Gertis (2x), Rayane Offermans (2x) en Tuur Meewis (1x).
De JO11-2 versloeg thuis Brevendia JO11-2 met 7-4 door doelpunten van Joris van Pamelen (3x), Ties Schreurs (2x) en Sten Reuvers (2x). Al met al een puike overwinning.
De JO10-1 was thuis oppermachtig tegen SV Someren JO10-4 en won uiteindelijk met maar liefst 20-4. De doelpuntenmakers waren Sam Lodewijks (5x), Luuk Lodewijks (5x), Tren Geenen (5x), Stef Frenken (2x), Devin Timmermans (2x) en Cas Tummers (1x).
De JO9-1 zegevierde uit met 10-6 over RKVB JO9-1. De treffers kwamen op naam van Angesom Zeray (5x), Jax Konickx (3x) en Sef Theunissen (2x). Een mooie start voor de JO9-1.
De JO9-2 verloor thuis kansloos met 10-0 van DFO’20 JO9-1. Toch was op de inzet niets aan te merken.
De JO8-1 leed een 8-5 uitverlies tegen SVC2000 JO8-1. Jan Mohamad (3x) en Adam al Mahamid (2x) deden het net van de tegenstander trillen. Het team speelde voor de eerste keer een volle wedstrijd en deed dat  niet onaardig.