Geacht bestuur, VUT-ploeg en leden,

Vanaf het moment dat hij kennis maakte met SV Heythuysen heeft Frits de vereniging in zijn hart gesloten. Vaak werden andere zaken even aan de kant geschoven als dat in het belang was van ‘zijn’ vereniging en leden werden van jong tot oud ook vrienden.

Omgekeerd kreeg hij daar van jullie veel voor terug. Als je je als bestuurslid en voorzitter gesteund weet door de achterban dan maakt dat de vereniging beter en sterk.

De laatste jaren waren voor Frits zwaar door zijn broze gezondheid en het deed hem pijn dat hij vaak niet meer op het sportcomplex aanwezig kon zijn. De niet aflatende belangstelling tijdens zijn ziekte, voor en na zijn overlijden hebben hem en ons heel erg goed gedaan. Tot vlak voor zijn overlijden bleef er intens contact met de voetbalclub.

De allerlaatste groet die de jeugdleden in Baexem brachten door met rookpluimen Frits, in de kleuren van SV Heythuysen naar zijn laatste rustplaats te begeleiden waren erg indrukwekkend.

Daarom nogmaals een dank je wel aan alle leden, bestuur, VUT-ploeg en vrienden van SV Heythuysen.

Elly, Ed, Tamara en Fabian