De mini’s speelden dit weekend wedstrijdjes thuis in een “bomvol” stadion. Maar liefst 15 teams namen deel. Spelers/speelsters van RKSVN, Roggel, VV HEBES, RKVB, Horn, Veritas en Leveroy waren present. De publiek zag weer de nodige spectaculaire en aantrekkelijk wedstrijdjes. De 3 teams van Heythuysen waren ook als vanouds weer in vorm.
Op dit moment beschikt SV Heythuysen over maar liefst 20 mini’s, een zeer groot aantal. Hetgeen betekent voor onze vereniging een bloeiende afdeling en een goed teken voor de toekomst.

De JO17-1 won uit het inhaalduel zeer overtuigend met 6-1 van Swalmen JO17-1 door treffers van Tuur Verkoulen (2x), Laurence van Putten (1x), Niels Kurstjens (1x),  (1x) en een er was een own goal.
Het meisjesteam versloeg thuis knap het nog ongeslagen EHC MO15-1 met 2-0. Bij de rust stond de eindstand al op het scorebord. Isis Peeters scoorde de 1-0. Vlak voor de ranjapauze maakte Miena Coenen de 2-0. Miena trapte het leer uit een vrije trap fraai tegen de touwen.

Heythuysen 3 zegevierde andermaal. Ditmaal werd de inhaalwedstrijd uit met 5-2 van hekkensluiter RKSVO 3 gewonnen. De doelpuntenmakers waren Sjoerd Evers (3x), Guus van Dalen (1x) en Luuk Pellemans (1x). Het derde team speelde eigenlijk grotendeels met een “vreemdenlegioen”. Er werd met maar liefst 10 spelers van andere teams gespeeld, dank hiervoor. Door deze overwinning staat het derde nu prima in de middenmoot.
De veteranen speelden uit met 2-2 remise tegen DFO’20 35+1. Twee keer kwamen de veteranen op voorsprong. Eerst met 1-0 door Rick Nelissen en daarna met 2-1 door een benutte strafschop van Sacha v.d. Ven. Vlak voor tijd scoorde DFO’35 de gelijkmaker. Helaas werden nog de nodige kansen om zeep geholpen. Een zege had er dus zeker ingezeten.