Heythuysen 1 heeft de bekerwedstrijd thuis simpel met 5-0 van RKSVV 1 gewonnen. Na een voorbereiding van 7 trainingen en een oefenzege met 8-0 uit tegen 5e klasser RKAVC 1 stond er vandaag een bekermatch op het programma. RKSVV 1, welke in de 5e klasse uitkomt, was geen partij voor de Heythuysenaren. Nadat Daan Engelen de lat had geraakt, scoorde Lenn Frenken uit een vrije trap de 1-0. Idse Prumpeler verdubbelde de score met prachtige kopbal in de kruising. Nog in de eerste helft maakte Lenn Frenken zijn tweede treffer, waardoor het bij de theepauze 3-0 stond. Tijdens de rust werd er door coach Jurgen Geurts viermaal gewisseld. Goudhaantje Martijn Vrenken scoorde met een bekeken schot de 4-0 en Daan Engelen bepaalde de eindstand op 5-0.

Jasper Bergervoet, Rick Vrenken, Idse Prumpeler, Lars van Hinsberg, Max Menting, Siem Schreurs, Martijn Vrenken, Jente Voermans, Lenn Frenken, Daan Engelen en Jan Daamen.
Invallers: Peek Habets, Noud Corbeij, Philippe Wetzels en Rick Nelissen.

Bijzonderheid: voor aanvang van de wedstrijd werd er massaal een minuut stilte in acht genomen voor het overlijden van onze oud-voorzitter en erelid Frits Colbers.

Andere wedstrijd in de bekerpoule Heythuysen 1:
FC Oda 1 – Rood Wit’67 1   0-3

Stand:
1e  Heythuysen 1   1-3 (5-0)
2e  Rood Wit’67 1   1-3 (3-0)
3e  FC Oda 1   1-0 (0-3)
4e  RKSVV 1   1-0 (0-5)

De volgende week speelt Heythuysen 1 uit de bekerwedstrijd tegen Rood Wit’67 1.

Heythuysen 3 verloor thuis onnodig de bekerwedstrijd tegen Boekoel 3 met 4-3. Voor het derde team scoorden Sjoerd Evers (2x) en Paul Suntjens (1x).
Heythuysen 4 versloeg thuis SHH 8 voor de beker met 2-1 dankzij treffers van Daan Caris en Stan v.d. Kop (een prachtige goal).