Afgelopen maandag 20 mei (2e Pinksterdag) stond de Slotdag van het seizoen op de agenda. Dit jaar bestond de slotdag uit een combi van regulier competitievoetbal en slotfeest.

De vooraf gekozen insteek dat op deze slotdag alle seniorenteams thuis voetballen, bleek richting het einde van het seizoen toch iets te hoog gegrepen. Met veelal niets meer op het spel, kwamen een aantal wedstrijden te vervallen. Uiteindelijk speelde alleen Heythuysen 1 de thuiswedstrijd tegen Haelen. Een belangrijke wedstrijd, zo bleek achteraf, want de nacompetitie werd veiliggesteld.

Jubilarissen

Voorafgaand aan de wedstrijd werden de jubilarissen van onze vereniging in het zonnetje gezet. Begeleid door een korte speech van de secretaris ontvingen de jubilarissen een cadeaubon en een mooie bos bloemen.

De jubilarissen zijn:

50 jaar lid

• Lau Kanders
  • Peter Schroën

25 jaar lid

• Tilly Theunissen
  • Jurgen Geurts
  • Geert Kanders
  • Rene Orbon (kon helaas niet aanwezig zijn)
Jubilarissen S.V. Heythuysen

v.l.n.r.: Geert Kanders, Peter Schroën, Jurgen Geurts, Lau Kanders, Tilly Theunissen. Rene Orbon ontbreekt.

Om kwart over vier klonk het laatste fluitsignaal van de reguliere competitie. Het was tevens de startsignaal om de gezelligheid nog wat verder op te voeren. Terwijl er buiten lekker ‘op los’ werd gebraden, klonk binnen de gezellige muziek en smaakte het pilsje steeds beter.

Onderdeel van deze slotdag is natuurlijk de tombola. Uit de ingeleverde naamstrookjes van de consumptiekaarten werden winnaars getrokken. Zij gingen aan de haal met verschillende prijzen.

Het was een gezellige slotdag van een seizoen….dat nog niet ten einde is! De nacompetitie volgt nog. Dus ook alle supporters nog even alle hens aan dek!

Bekijk onderstaande de sfeerrapportage van deze dag.

Activiteitencommissie en bestuur: dankjewel!