Heythuysen 1 speelt op zondag 2 juni uit tegen derde klasser Leonidas W. 1 (Maastricht) de eerste wedstrijd in de nacompetitie voor promotie naar de derde klasse. Deze wedstrijd begint om 14.30 uur. Kan deze match in winst worden omgezet, speelt Heythuysen 1 op zondag 9 juni thuis tegen de winnaar van ONDO 1 – Roosteren 1. Wordt ook deze match gewonnen dan is op zondag 16 juni op neutraal terrein de allesbeslissende wedstrijd voor promotie.

Heythuysen 2 won thuis na een knappe wedstrijd met 2-1 van SVSH 2. Nadat de gasten op voorsprong kwamen, scoorde Luuk Deckers de 1-1. Het hoogtepunt was de winning goal van Noud Corbeij. Met een weergaloze bal over de keeper was Noud de matchwinnaar. Verder was dit de laatste wedstrijd van Luuk Deckers voor het second. Hij gaat nu genieten van een sabbatical. Na een jaartje zal Luuk mogelijk weer gaan voetballen, waarschijnlijk bij de vets. Door deze uitslag eindigt het tweede op een 7e plaats. Dit heeft de ploeg vooral te danken aan een ijzersterke tweede seizoenshelft.
Heythuysen 4 verloor uit met 3-2 van VV HEBES 3. In de allerlaatste minuut scoorde VV HEBES de winnende treffer. Luuk Buysrogge en Cas van de Loo waren trefzeker.
De veteranen speelde thuis met 1-1 tegen DFO’20 35+1 gelijk. Dankzij een wonderschone treffer van Jeroen Driessen kwamen de vets op voorsprong. Met een fantastische schot over de goalie scoorde Jeroen. Vlak voor tijd maakten de gasten de gelijkmaker. Belangrijker dan de uitslag was het afscheid van drie spelers te weten Luc Boonen, Joep Corbeij en Arjan Hanssen. Zij gaan de voetbalschoenen aan de wilgen hangen. Zij kregen na tien minuten in de tweede helft allen de “rode kaart” van referee Peter Kanders. Ook coach Edward Colbers neemt afscheid. Allen dank voor de bewezen diensten. Na afloop was het nog lang rumoerig in de kantine.

De JO15-1 won de laatste wedstrijd thuis met 5-0 van FC Geleen-Zuid JO15-1. De JO15-1 speelde een puike wedstrijd met aantrekkelijk voetbal. Vlak voor de ranjapauze werd de 1-0 gescoord. In de slotfase van de wedstrijd liep de JO15-1 uit naar een 5-0 overwinning. Lars Stakenborg (3x, waarvan de eerste met een duik kopbal), Noah Coolen (1x, strafschop) en Tuur Lemmens (1x). De JO15-1 heeft het fantastisch gedaan in de hoofdklasse en eindigt op een prima 4e plaats.
Het meisjesteam verloor thuis nipt met 1-0 van Sittard MO15-1. Een gelijkspel had de verhoudingen beter weergegeven. Echter de mooiste kansen werden om zeep geholpen.
De JO13-1 versloeg in de laatste match thuis Deurne JO13-1 met 4-2 door goals van Deef Schreurs (2x), Vince Opbroek (1x) en Wessel van Rooijen (1x). Hierdoor bezet de JO13-1 een fraaie derde plaats in het eindklassement.
De JO9-2 leed een 11-8 thuisverlies tegen Belfeldia JO9-1. In deze spectaculaire match scoorden Sam Lodewijks (3x), Tren Geenen (2x), Luuk Lodewijks (2x) en Cas Tummers (1x) voor de Heythuysenaren.
De JO8-1 zegevierde uit met 5-4 over Venlosche Boys JO8-2. De doelpuntenmakers waren Devin Timmermans (3x), Guus Geukemeijer (1x) en Joost Niessen (1x).

G-VOETBAL:
Het eerste G-team behaalde een verrassende 5-3 uitzege tegen koploper Willem I G2. Marvin Aarts scoorde maar liefst vijfmaal.