Oeëts kómme wae os nog taege….

Rob Hanssen

Oeëts kómme wae os nog taege…., vandaag was zo’n moment.

Vanmiddag (zondagmiddag 25 september 2022) is in de kantine van onze vereniging een herdenkingsschild onthuld ter nagedachtenis aan oud-lid Rob Hanssen.

In aanwezigheid van zijn ouders Truus en Huub, zus Anouk, broer Roel en partners/kinderen werd het herdenkingsschild aangeboden door S.V. Heythuysen. Daarmee werd invulling gegeven aan de wens van vrienden en oud teamgenoten om de herinnering aan Rob levend te houden binnen de vereniging. In goed overleg met de familie is hierbij gekozen voor het herdenkingsschild.

Rob overleed op 17 juli 2021 op 40 jarige leeftijd na een langdurige, slopende ziekte.

Rob was een zeer betrokken lid en heeft veel voor de vereniging betekend. Rob was vanaf het seizoen 1997/1998 jaren lang lid van de selectie van SV Heythuysen, waarbij hij ongeveer 15 jaar als keeper van het 1e team met trots het embleem van SV Heythuysen gedragen heeft. Promoties en helaas degradaties met het 1e team heeft hij meegemaakt, waarbij uiteraard de prachtige feesten met hem na de promoties een mooie herinnering zijn.

Hij was een beer van een vent en was heerser in zijn zestien, waarbij menig spits in de regio Leudal een meer dan forse uitdaging had met het aangaan van duels in zijn gebied. Ook was hij een meester in het uitkappen van spitsen, al was dit met wisselend succes.

Herdenkingsschild Rob Hanssen