Heythuysen 1 heeft haar tweede bekerwedstrijd thuis ruim met 5-1 van vijfde klasser Sportclub Leeuwen 1 gewonnen. In de eerste helft zagen de toeschouwers een gelijkopgaande wedstrijd met voor beide teams voldoende kansen om te scoren. Daan Engelen (2x) en Wouter Bergervoet waren namens Heitse dichtbij een treffer. Zo gingen beide ploegen pauzeren met een 0-0 ruststand. Snel in het tweede bedrijf kwamen de gasten op voorsprong, waarna Heythuysen diende te reageren. Snel boog Heitse de achterstand om in een voorsprong. Na een ingestudeerde vrije trap tussen Daan Engelen en Lenn Frenken scoorde laatstgenoemde de gelijkmaker. Even later trapte goalie Jasper Bergervoet perfect uit en kon Wouter Bergervoet op aangeven van andermaal Daan Engelen de 2-1 scoren. Hierna was Heitse heer en meester op veld en werd de score dankzij twee treffers van Wouter Bergervoet en een goal van Lenn Frenken naar een 5-1 eindstand opgevoerd. Heitse staat nu tweede in de poule en treft de volgende week in de laatste poulewedstrijd thuis het ongeslagen VV Kessel 1.
Jasper Bergervoet, Damien Korsten, Idse Prumpeler, Lars van Hinsberg, Stijn Briels (Jeroen Vrenken), Martijn Vrenken, Jente Voermans (Ruben Mols), Siem Schreurs, Daan Engelen, Wouter Bergervoet en Lenn Frenken.

Heythuysen 2 speelde thuis in haar tweede bekermatch met 0-0 tegen Linne 2 gelijk. Het second was de gehele wedstrijd de bovenliggende partij, maar kon de geboden kansen werden niet verzilverd. Tot man of the match werd unaniem de nieuwe assistent scheidsrechter Glenn Gubbels gekozen.

Heythuysen 3 verloor ook haar tweede bekerwedstrijd. Thuis werd een 2-0 nederlaag tegen RKSVV 2 geleden. Beide tegentreffers vielen in de slotfase van de eerste helft.

Heythuysen 4 blijft het voortreffelijk doen. Ook de tweede bekermatch werd eenvoudig gewonnen. In Helden werd het zevende team met 4-1 verslagen door doelpunten van Noud van Melick (2x), Jason Verhoeven (1x) en Leroy Plas (1x). Heitse 4 heeft in de laatste bekerwedstrijd uit tegen Sportclub Leeuwen 3 aan een gelijkspel genoeg om de tweede bekerronde te bereiken.

De JO19-1 versloeg thuis ST Koningslust/Grashoek JO19-1 in de bekermatch na strafschoppen. Na 90 minuten stond een 2-2 gelijkspel op het  scorebord. Na een 2-0 voorsprong door goals van Sven Gaal en Philippe Wetzels kwamen de gasten alsnog langszij. Bij het nemen van de pingels was Heitse de beste en won met 4-3.
De JO17-1 speelde uit knap voor de beker met 1-1 gelijk tegen Helden JO17-1. Len Vestjens zette Heitse op voorsprong, maar in de slotfase kwamen de Heldenaren toch nog op gelijke hoogte. Bij het nemen van de strafschoppen won Heitse met 5-4.
Ook de JO15-1 bereikte de tweede bekerronde. Thuis werd na een waar spektakelstuk Haelen JO15-1 met 7-4 verslagen. De doelpuntenmakers waren Luca Joris (3x), Kyan Rooswinkel (3x) en Ruben van Rooijen (1x). Al met al een puike prestatie van de JO15-1.

De andere jeugdteams startten met de fase 1 van de competitie.
De JO13-1 leed een 3-1 uitnederlaag tegen MVC’19 JO13-1. Heitse begon nog sterk aan de wedstrijd maar na de eerste tegentreffer kwam er de klad in. Jorn v.d. Ven was trefzeker.
De JO12-1 zegevierde thuis dikverdiend met 5-2 over Laar JO12-2. Willem Verlinden (3x), Sem Somers (1x) en Ties van Heel (1x) troffen doel.
Het meisjesteam verloor uit met 7-3 van Deurne MO12-1. Een 3-1 voorsprong werd uit handen gegeven. Isis Peeters (2x) en Lois Schmitz (1x) waren succesvol.
De JO11-1 startte de competitie met een glansrijke 10-1 thuiswinst op Haelen JO11-1. De goalscoorders waren Givanny Knoops (4x), Liam Coolen (3x), Deef Schreurs (2x) en Jayden van Berlo (1x) deden het net van de tegenstander trillen.
De JO10-1 begon met monsterscore aan de competitie. Het werd thuis maar liefst 22-1 tegen VV HEBES JO10-1. De treffers kwamen op naam van Wessel van Rooijen (9x), Dinand Bergmans (4x), Vinyo v.d. Broek (4x) Raff Schiffelers (3x), Oliver van Pamelen (1x) en er was een own goal.
De JO9-1 leed een ruime 14-3 thuisnederlaag tegen VV HEBES JO9-2. Ties Schreurs scoorde driemaal.

Het eerste G-team kon thuis in de eerste helft VV Maastricht West nog bijbenen, vooral dankzij voortreffelijk keeperswerk van Robert Brouwers. In het tweede bedrijf kon Heitse het niet meer bolwerken en er werd uiteindelijk met 4-0 verloren.
Het derde G-team speelde als vanouds een zeer aantrekkelijke en doelpuntrijke wedstrijd. In Hemond werd met 11-7 van SV de Braak G3 verloren.