Ton Koolen
Met het plotselinge overlijden van Ton Koolen verliest S.V. Heythuysen wederom een lid uit een generatie die zich jarenlang met ziel en zaligheid inzetten voor hun club. Zo ook Ton, die velen in de vereniging zich natuurlijk vooral zullen herinneren van zijn meer dan 20 jaar vrijwilligerswerk als ledenadministrateur. Vanuit die rol was hij ook betrokken bij de organisatie en voorbereiding van het eerste plaatjesboek, toen nog onder Jumbo Heerschap. Deze tijdrovende klus herhaalde hij vervolgens nog een keer toen onder AH Heerschap in 2022 de 2e editie werd verspreid.

Opnieuw lid geworden in 2000 was Ton in bijna 25 jaar tijd naast ledenadministrateur tevens actief in de sponsorcommissie en had hij tot 2011 zitting in het bestuur. Hij was lid van de bouwcommissie voor de nieuwe accommodatie, die in 2002 werd geopend.

Bij de jaarlijkse voetbaldagen in de zomer was hij steevast van de partij en zorgde hij altijd voor een mooi programmaboekje. Ook coƶrdineerde hij jaarlijks de inzameling voor Rabo ClubSupport.

Zeer recent trad hij toe tot de VUT-ploeg, waar hij tot verdriet van velen niet lang deel van heeft kunnen uitmaken.

Op voetbalgebied heeft Ton zijn sporen verdiend in de jeugd, o.a. als speler onder trainer Thei de Raay. Bij de senioren reikte zijn palmares tot het 2e elftal.

Ton is 75 jaar geworden.

De uitvaart is in besloten kring op Natuurbegraafplaats Bergerbos in St. Odiliƫnberg.

Wij wensen zijn vrouw Anny veel kracht toe in de komende tijd om het ontegenzeggelijk grote en abrupte verlies van haar man Ton te verwerken.

Bestuur S.V. Heythuysen