Een knaller van een Feestavond!

Op zaterdag 11 juni staat een knaller van een feestavond op het programma. Een feestavond voor iedereen!

Het hele dorp is welkom, van jong tot oud! Met een uitgebreid programma en een keur aan artiesten. Zoveel gezelligheid heb je nog nooit bij elkaar gezien.

Van de late middag tot in de vroege uurtjes.

Zet deze datum alvast met dikke letters in je agenda en bekijk deze pagina regelmatig voor meer informatie.

Programma

• 15.00 – 20.00 uur  –  Jubileum minivoetbal-toernooi voor, verenigingen, bedrijven, vriendengroepen en caféteams.

• Aansluitend  –  Prijsuitreiking Jubileumtoernooi

• 20.00 – 02.00 uur  –  Knaller van een feestavond voor het hele dorp!

Artiesten

DJ Ruud Triepels

Frits Verhoeven

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy Policy.

Mike Kanders

De Lievelings DJ’s van je Zusje

Uitverkochte clubs en omvergeblazen festivals; De Lievelings Dj’s van Je Zusje laten overal een spoor van vernieling achter. 60 minuten lang wordt het gaspedaal
onverminderd ingetrapt en we weten allemaal dat je dan maar beter kunt instappen.

Hun remixes van Snelle, Antoon en Panic at the Disco vlogen de wereld over, en ook de eigen singles en clubplaten rollen met hoge snelheid van de band. Van hoofdstad tot polder, van costa tot bergtop en van mainstage tot huisfeest;

De Lievelings Dj’s Van Je Zusje blazen ze allemaal omver.

It All Started In The Nineties

Hunker jij wel eens naar de jaren ’90? De rages, de videoclips, de tv-series en de muziek? It All Started In The Ninenties neemt je mee op een wervelende reis met energieke flashbacks vol herkenning. Deze totaalbeleving met VJ, danseressen, live artiesten, verschillende 90’s figuranten, decor en een niet te stoppen DJ/MC duo laat je ogen wijd openstaan en doet je verlangen naar die gouden tijd met Flippo’s, Super Mario en Gabber Piet!

IASITN stond door heel Nederland met deze unieke show al op grote podia als Zwarte Cross, Paaspop, Solar Weekend, Daydream, 7th Sunday, Wish Outdoor, Dreamfields en Extrema Outdoor.

Werkelijk elk podium barst uit haar voegen met deze nostalgische ’trip down memory lane’ langs de lekkerste House en Dance Classics, HipHop en Happy Hardcore.

Alles is een herinnering….feest….energie….It All Started In The Nineties