Voor het komend seizoen zal Marc Dorssers fungeren als assistent trainer/coach van ons standaardteam.
Voor de club is Marc geen onbekende want van 2011 t/m 2018 was hij al lid van onze vereniging.
Marc was jarenlang jeugdcoördinator en lid van voetbal technische zaken. Ook is hij in bezit van het diploma trainer coach III jeugd.
Verder was Marc trainer/coach van o.a. de JO15-1, JO17-1 en JO19-1 en behaalde kampioenschappen met de JO15-1 en JO17-1.
Met de JO19-1 werd hij 3e en stond in de nacompetitie voor promotie naar de hoofdklasse, wat helaas niet werd behaald.
Een groot deel van de spelers van de selectie heeft Marc dus in de jeugd onder zijn hoede gehad.
Marc zal op dinsdags met het trainen en zondags bij de wedstrijden van Heythuysen 1 hoofdcoach Jurgen Geurts ondersteunen.
We wensen Marc veel plezier en succes met zijn nieuwe uitdaging.