Vandaag is SV Heythuysen met in het bijzonder de G-voetbal afdeling verrast door de Zwaluwen Jeugd Actie.

De G-voetbal afdeling had voor 2023 de ambitie om diverse materialen die aan vervanging toe zijn te vernieuwen. Hier moeten we denken aan de wedstrijdkleding van de huidige G2 (5 jaar oud), de outfits van het kader, de ballen voor de G-jeugd afdeling (5 jaar oud), de voetbaltassen (10 jaar oud) en de wedstrijddoeltjes (de oude doeltjes waren zwaar en onveilig voor onze spelers). Daarnaast hebben we structureel budget nodig voor het vervoer van onze spelers.

Een groot deel van onze plannen kunnen we verwezenlijken dankzij een donatie van de Zwaluwen Jeugd Actie en een trouwe G-voetbal sponsor Rijschool Wilma.
We bedanken dan ook de Zwaluwen Jeugd Actie, vertegenwoordigd door Ad vd Burgh en Rijschool Wilma voor deze donatie/sponsoring

Zwaluwen Jeugd Actie

Gewoon lekker kunnen voetballen. Voor de meeste kinderen is dat de gewoonste – en de leukste – zaak van de wereld. Helaas is het niet voor alle kinderen vanzelfsprekend dat zij kunnen voetballen. Daarom steunt de Zwaluwen Jeugd Actie het aangepast voetbal van de KNVB. Met het geld dat wordt ingezameld door de Zwaluwen Jeugd Actie worden mooie projecten gerealiseerd zodat kinderen met een lichamelijke of een verstandelijke beperking toch kunnen voetballen.

Voetbal voor iedereen

De Zwaluwen Jeugd Actie wil dat iedereen kan genieten van voetbal en het verenigingsleven. Ook kinderen met een beperking! Daarom is een deel van de opbrengst van de actie beschikbaar voor subsidieaanvragen vanuit voetbalverenigingen. Clubs kunnen een bijdrage vragen voor bijvoorbeeld het rolstoeltoegankelijk maken van de accommodatie, spelmateriaal voor G-voetbal, een opleiding voor trainers voor het begeleiden van jongeren met een beperking of het organiseren van een voetbalclinic.

Meer info op:
www.zwaluwenjeugdactie.nl