Soms wil je gewoon eens iemand in het zonnetje zetten. Gewoon omdat ie het verdient. En dus doen we dat ook.

Charlie Knoops

Hulde aan Charlie Knoops

Charlie Knoops, wie kent hem niet! Als oud keeper van het G-voetbal is Charlie verknocht aan de voetbalclub en steekt hij graag de handen uit de mouwen.

Zo heeft Charlie gedurende het jubileumweekend de nachtbewaking op het feestterrein uitgevoerd. Terwijl iedereen zijn of haar roes lag uit te slapen, hield Charlie een oogje in het zeil op ons complex. En ook afgelopen weekend heeft Charlie onze vereniging weer positief gepresenteerd.

Hij heeft vrijwilligerswerk verricht tijdens het O.L.S. in Meijel. De opbrengst voor die werkzaamheden vloeien in de clubkas van de vereniging.

En met schutterij St. Nicolaas nog in de race zal Charlie ongetwijfeld komend weekend weer paraat staan. Als de schutterij D’n Um mee naar Heitse brengt, dan is dat zeker ook een beetje de verdienste van Charlie. Chapeau!

Alle reden dus om Charlie hier even in het zonnetje te zetten. Daarmee is Charlie het type vrijwilliger dat krachtig invulling geeft aan het nieuwe vrijwilligersbeleid. Onder de slogan ‘S.V. Heitse, det zeen wae same‘ gaan we in het nieuwe seizoen van start met de uitrol van het nieuwe vrijwilligersbeleid.

Binnenkort ontvangen de leden hier meer informatie over.