Beste jeugdleden en jeugdtrainers,

Dit jaar hebben we de 2e editie van de Moederdag Tulpenactie en wat ons betreft gaan we er een nog groter succes van maken. De inzet is 1.000 bossen tulpen! Deze tulpen worden aan ons tegen kostprijs geleverd in een samenwerking met TulipTukTuk en een regionale tulpenkweker. Met de opbrengst van deze actie kunnen we op een mooie manier onze clubkas versterken, waarmee we vervolgens nieuwe trainingsmiddelen kunnen aanschaffen (zoals b.v. nieuwe doeltjes).

Wat is de bedoeling?

Wij nodigen alle jeugdleden tot en met JO19 uit om familieleden, buren, kennissen en vrienden te benaderen en ze te vragen of ze een bos mooi tulpen (10 stelen) willen kopen voor Moederdag. Uiteraard is het belangrijk om daarbij te vermelden dat ze hiermee de voetbalvereniging financieel steunen. De bestelde tulpen worden dan op zaterdagochtend 7 mei tussen 10.00 – 12.00 uur geleverd aan het betreffende jeugdlid, die ze vervolgens kan rondbrengen naar zijn “klanten”.

PS: Je mag ook zelf een bos tulpen kopen voor een ander, bijvoorbeeld je moeder.

Hoe werkt het?

Je krijgt van ons een bestellijst waarop je de bestellingen kunt noteren. Je mag maximaal 3 bossen per huishouden verkopen. De tulpen kosten 4 euro per bos en dienen CONTANT te worden afgerekend bij de bestelling.

Het bestelformulier lever je, samen met het ontvangen geld (in een gesloten envelop), uiterlijk vrijdag 29 april in op de voetbalclub.

Wij verzamelen alle bestellingen en zorgen ervoor dat je de verse tulpen keurig krijgt aangeleverd in een foliehoes samen met een flyer van SV Heythuysen, waarmee we de kopers bedanken voor hun aankoop en de steun aan onze club. De afhaal locatie is bij de kantine buiten. Het oorspronkelijke formulier krijg je terug met de bestelde tulpen.

Tips:
• Neem als je de tulpen op 7 mei komt halen een emmer mee, zodat je ze daarin kunt zetten als je ze mee naar huis neemt.
• Zet de tulpen als je ze pas op zondag uitlevert zo koel mogelijk, bijvoorbeeld ’s nachts in de buitenlucht. Dan blijven ze langer goed (en denk aan het water in de emmer).

Prijzen

We loven 3 mooie prijzen uit voor de 3 jeugdleden die de meeste bestellingen hebben verzameld. Deze prijzen zijn:

1e prijs: voetbalshirt van je favoriete club (voucher)
2e prijs: waardebon, te besteden bij Verheggen Mode
3e prijs: Derbystar voetbal

Er is daarnaast ook een teamprijs! We tellen van maximaal 7 spelers van een team hoeveel tulpen zij samen hebben verkocht. Alle spelers van het winnende team die hebben mee-verkocht krijgen de nieuwe clubsokken met clublogo.

Voorbeeld: een team heeft 11 spelers, waarvan er 9 hebben meegedaan aan de tulpenverkoop. Van dit team tellen we alle verkochte tulpen van de 7 best verkopende spelers in dit team bij elkaar op. Het team dat van zijn beste 7 spelers de meeste tulpen heeft verkocht, wint. In dit voorbeeld-team krijgen 9 spelers clubsokken. De 2 spelers die niet hebben meegedaan krijgen niets.

De prijswinnaars worden op woensdag 4 mei bekend gemaakt op de website en mogen hun prijs in ontvangst komen nemen op vrijdag als ze hun tulpen komen afhalen.

Tot slot

Wij hopen dat dit jaar nog meer teams hun beste beentje gaan voorzetten. Het is immers een jubileumjaar en dan zou het mooi zijn als we het aantal bossen van vorig jaar bijna kunnen verdubbelen. Het is aangetoond dat als je je ervoor inzet, het zeker gaat lukken.

Doe mee en doe je best! WIJ REKENEN OP ZEKER 1.000 BOSSEN!!!

Namens het bestuur,
Team Tulpenactie Moederdag 2022

Ivo Franssen & Bas Backus

Belangrijke data op een rijtje