Vrijwilligers zijn de smeerolie van onze vereniging. Zonder vrijwilligers is het niet mogelijk om onze mooie vereniging draaiende te houden. En ja, we vragen soms veel van onze vrijwilligers. Dat weten we…. en daarom vinden we het ook erg fijn om eens een ander soort vraag te stellen:

Kom je naar onze vrijwilligersavond op zaterdag 2 maart?

Met de jaarlijkse vrijwilligersavond bedanken wij onze vrijwilligers voor hun inzet.

In de watten
Op zaterdag 2 maart organiseert S.V. Heythuysen de jaarlijkse vrijwilligersavond voor alle vrijwilligers van de club. Een heerlijk avondje zorgeloos genieten ‘op de club’. Een lekker drankje, een smakelijk hapje in een gezellige, stijlvolle ambiance. We leggen onze vrijwilligers dan graag in de watten.

Hou je mailbox in de gaten
Onze vrijwilligers ontvangen nog voor de carnaval via de mail een afzonderlijke uitnodiging met alle informatie. Je kunt je dan ook online aanmelden voor deze gezellige avond.

Geen mail ontvangen? Check dan even voor de zekerheid je spamfilter of neem even contact op met de vrijwilligerscommissie via clubwerk@svheythuysen.nl

Bestuur S.V. Heythuysen
Activiteitencommissie