De jaarlijkse Rabo ClubSupport actie van de Rabobank is weer gestart. En dus heb jij de mogelijkheid om te stemmen op S.V. Heythuysen.

Voor elke ontvangen stem ontvangt de club een financiële bijdrage. Dat is mooi voor de club, maar ook mooi voor jou! Want iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt.

Het hele jaar door investeert Rabo ClubSupport in tienduizenden clubs en verenigingen. Zo helpen we clubs bijvoorbeeld om duurzamer en toegankelijker te worden. Dat is goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving.

Jij beslist mee
Als lid van Rabobank bepaal jij welke clubs in jouw regio van ons een steuntje in de rug ontvangen. Van 4 tot en met 26 september 2023 kun jij stemmen op je favoriete clubs en verenigingen uit jouw buurt.

Zo werkt het
Ieder lid van de Rabobank ontvangt een unieke stemcode. Met de unieke stemcode kun je stemmen. Natuurlijk op S.V. Heytse! De stemcode is persoonlijk en kan eenmalig gebruikt worden. Let op: je kunt deze stemcode niet overdragen aan anderen.