Heythuysen 1 heeft de derde bekerwedstrijd thuis tegen FC Oda 1 ruim met 5-1 verloren. De opstelling van Heitse was op een viertal plaatsen gewijzigd. De match begon uiterst spectaculair want na 90 seconden hadden beide ploegen al gescoord. Na 45 seconden maakte de gasten de 1-0, maar Heythuysen had een razendsnel antwoord paraat. Uit de aftrap kwam de bal bij Jan Daamen en zijn voorzet werd fraai door Daan Engelen tegen de touwen getrapt. In het verdere verloop van de eerste helft waren de teams elkaar gewaagd. Echter in de slotfase van het eerst bedrijf sloegen de gasten tweemaal toe, waarvan eenmaal uit een strafschop. In de tweede helft probeerde Heitse nog vanalles, maar andermaal scoorde FC Oda. Hierna ontving een speler van FC Oda de rode kaart en kreeg Heitse een nummerieke meerderheid, wat helaas niet veel opleverde. Vlak voor tijd scoorde FC Oda ook nog de 5-1. Al met al was het vandaag een goede les voor Heitse met het oog op de start van de competitie de volgende week. We zullen er nog maar een cliche tegenaan gooien, een slechte generale is een goede repetitie. Deze week de accu’s weer opladen en zorgen voor dat we de competitiestart volgende week niet missen.

Jasper Bergervoet, Tom Peperkamp, Idse Prumpeler, Thijs van Montfort, Damien Korsten, Siem Schreurs, Martijn Vrenken, Peek Habets, Lenn Frenken, Daan Engelen en Jan Daamen.
Invallers: Rick Vrenken, Max Menting en Jente Voermans.

Andere wedstrijd in de bekerpoule Heythuysen 1:
Rood Wit’67 1 – RKSVV 1   10-1

Eindstand:
1e  Rood Wit’67 1   3-9 (16-3)
2e  FC Oda 3-6 (11-4)
3e  Heythuysen 1   3-3 (8-8)
4e  RKSVV 1   3-0 (1-21)

De volgende week start de competitie voor Heythuysen 1 met een uitwedstrijd tegen Oranje Blauw’15 . De match wordt in Posterholt gespeeld.

Heythuysen 2 speelde afgelopen week twee bekerwedstrijden. Donderdags werd er uit met 2-0 van Hegelsom 2 verloren. Vandaag leed het second een 6-3 uitnederlaag tegen America 1. Bij de theepauze stond men al met 3-0 achter. In het tweede bedrijf scoorden Jente Voermans (2x) en aanvoerder Luuk Deckers (1x, een beauty).
Heythuysen 3 behaalde haar eerste bekerwinst door thuis met 3-1 van Helden 7 te winnen. Sjoerd Evers, Guus van Dalen en veteraan Luc Boonen waren trefzeker.
Heythuysen 4 verloor uit de derby tegen Roggel 4 met 2-0.

De JO17-1 heeft in Venlo met 2-1 van Venlosche Boys JO17-3 verloren. Ruben van Rooijen bracht Heitse nog op voorsprong, maar er werd alsnog verloren.
De JO15-1 versloeg thuis simpel DVO JO15-2 met 7-0 door treffers van Lars Stakenborg (3x), Daan Vullers (1x), Noah Coolen (1x, strafschop), Daan Konickx (1x) en Syl van Goor (1x). Noah Coolen gaf ook nog 4 assists.
De MO15-1 zegevierde uit tegen FC Ria MO15-1 met 8-1. Isis Peeters (4x), Sarah Heijnen (2x), Lois Schmitz (1x) en captain Yaelle Schmitz (1x) waren trefzeker. Dit betekende de 2e winst in evenveel gespeelde wedstrijden.
De JO14-1 had thuis geen kind aan VV HEBES JO14-1 en won overtuigend met 13-0. Ook voor de JO14-1 was dit de tweede zege. De doelpuntenmakers waren Willem Verlinden (4x), Sem Somers (4x), Matteo van Leeuwen (2x), Xander van Pamelen (1x), Maarten van Putten (1x) en er was een own goal.
De JO13-1 boekte de eerste overwinning van het seizoen. Thuis werd Reuver JO13-1 dikverdiend met 4-0 verslagen door goals van Deef Schreurs (2x), Ymke Boelens (1x) en Liam Coolen (1x).
De JO13-2 kon het thuis niet bolwerken tegen Venlosche Boys JO13-2 en verloor ruim met 10-0.
De JO11-1 leed een 8-1 thuisverlies tegen MBC’13 JO11-1. Tim Respen was succesvol.
De JO10-1 was thuis een maatje te klein tegen Swalmen JO10-1. Het werd uiteindelijk 10-1 voor de gasten. Pim Gerits trof doel.
De JO9-1 versloeg thuis Baarlo JO9-2 met 6-4. Na een 3-0 achterstand kwam de JO9-1 ijzersterk terug en pakte nog de winst. De goalscoorders waren Rayane Offermans (4x), Quin Clephas (1x) en Stijn Mattheeuwse (1x).
De JO9-2 blijft maar winnen. Thuis werd in de derby Haelen JO9-2 met 10-1 verslagen door doelpunten van Luuk Lodewijks (5x), Cas Tummers (3x) en Tren Geenen (2x).
De JO8-1 speelde andermaal een spectaculaire wedstrijd, maar verloor met 7-5 uit tegen Eindse Boys JO8-1. Angesom Zeray, Joost Niessen, Jax Konickx, Bram Bergh en Devin Timmermans deden het net van de tegenstander trillen.
De mini’s speelden partijtjes op het veld van RKVB te Baexem. De drie Heitser teams lieten een puike indruk achterna.

G-voetbal:
Het tweede G-team verloor thuis de eerste match van het seizoen na een aantrekkelijke wedstrijd met 8-5 van Caesar G1. Voor de Heythuysenaren scoorden Stijn Devos, Stef Kist, Stephan de Jong, Joeri Barikjan en Wilma de Bijl.