S.V. Heythuysen heeft uit handen van Theo Verheggen van Verheggen Mode een 3-tal officiële Derbystar Eredivisie wedstrijdballen in ontvangst mogen nemen. Deze wedstrijdballen zijn geschonken door STANNO, hét sportkledingmerk waarin ook de teams van S.V. Heythuysen op de groene mat verschijnen. Bestuurslid Hen Kanders mocht de ballen in ontvangst nemen.

Dit mooie gebaar is een blijk van waardering van STANNO voor de hechte en prettige samenwerking met onze vereniging.

Heb jij ‘m trouwens al bezocht, de speciale online ledenshop voor alle S.V. Heythuysen-fans? Je scoort er nu gemakkelijk je nieuwe sportoutfit. Super kwaliteit, een scherpe ledenprijs én met je aankoop sponsor je de vereniging.

En natuurlijk moet je nieuwe sportkleding worden voorzien van het officiële S.V. Heythuysen-logo. Dat kun je met een gerust hart overlaten aan Theo Verheggen. Hij verzorgt op vakkundige wijze de bedrukking van jouw nieuwe outfit.