Aan het begin van het seizoen is de start gemaakt met de metamorfose van de kantine van SV Heythuysen. Dat zal onze leden en trouwe bezoekers vast niet zijn ontgaan. De verfrissing van de ruimte is een meerjarenproject waarbij verschillende partijen, waaronder een aantal trouwe sponsoren van onze club, de handen ineengeslagen hebben om een bijzondere sfeer te creëren.

Als eerste heeft Huub Frenken van Huub Frenken Interieurarchitect een moodboard onder de aandacht gebracht. Huub heeft diverse schetsen gemaakt van waaruit diverse ideeën zijn ontstaan en elementen van zijn uitgevoerd. Hierbij heeft Huub gedacht aan een van de belangrijke kernwaarden van SV Heythuysen, namelijk ‘Sfeer’.

De aanpak van een van de muren was een van de eerste feitelijke stappen. In samenwerking met stukadoor Guido Konickx is een muur vakkundig gestukt, waarna Tim Cillekens van Print- & Ontwerpstudio Leudal deze heeft verrijkt met een opvallende muurprint. Deze verandering brengt direct een frisse en uitnodigende sfeer met zich mee. Tim heeft er ook voor gezorgd dat een van de deuren is gewrapt en dat een deel van de kozijnen is voorzien van een nieuwe kleur.

Verder heeft Lars Frenken Timmerwerken de bar voorzien van een nieuw werkblad, wat de uitstraling en functionaliteit van de bar aanzienlijk verbetert. Ook is de wand van de bar voorzien van een nieuwe, fraaie houten bekleding. Lars en Tim hebben er samen voor gezorgd dat de fraaie bekleding voorzien is van het logo SV Heythuysen.

Als laatste hebben we dankzij Ruud Triepels van Triepels Licht & Geluid een nieuwe geluid set kunnen installeren, die de ambiance in de kantine aanzienlijk verhoogt. Dit alles draagt bij aan een aangenamere omgeving voor zowel leden als bezoekers.

Hoewel de basis voor deze vernieuwing gelegd is, is de uitwerking nog niet voltooid. Voor nu willen we in ieder geval alle betrokken partijen/sponsoren van harte bedanken voor de inzet. Momenteel zijn wij nog hard bezig om verdere vernieuwingen door te voeren.

We zullen binnenkort meer details delen, zodat het hele proces voor alle leden gaat leven. Mochten jullie zelf nog ideeën willen inbrengen, dan horen we het graag want SV Heitse, det zeen wae same!