De JO12-1 heeft de laatste wedstrijd voor de winterstop thuis met 1-0 van SVC2000 JO12-2 gewonnen.
De “ingehuurde” Stan van Horne van de JO11-1 scoorde vlak voor de tijd de winnende treffer.
De JO17-1 verloor thuis ruim met 6-0 de inhaalwedstrijd tegen Swalmen JO17-1. Na een 3-0 achterstand bij de rust kreeg de JO17-1 via een toegekende penalty de uitgelezen kans om de spanning terug te brengen in de match. Helaas werd de pingel gemist waarna de gasten nog uitliepen na een ruime zege. Toch beëindigd de JO17-1 de najaarsreeks met een mooie 4e plaats.
Het meisjesteam leed een 7-2 uitverlies tegen ST RKVB/Leveroy JO12-1. Lange tijd stond men nipt met een 1-0 achter, maar uiteindelijk werd er toch nog ruim verloren. De zusjes Lois en Yaelle Schmitz scoorden.
De JO11-1 verloor uit met 2-0 van Laar JO11-1. Maar liefst vijf keer kwam een speler van de JO11-1 alleen voor de keeper, maar de bal wilde er niet in.

RESUME  EERSTE  HELFT  SEIZOEN

Senioren:
Ons standaardteam staat bij de winterstop op een plaats in middenmoot. Dat is logisch bij  3 gewonnen wedstrijden, 3 gelijkspelen en 3 nederlagen. Wat wel is dat Heitse 1 de kampioen van de gewonnen wedstrijden zonder publiek is.
Heythuysen 2 gaat volop meedoen voor de hoofdprijs. Men staat na zeven gespeelde wedstrijden op de tweede plaats. Wat opvalt is dat ruime zeges door enkele eveneens ruime nederlagen worden afgewisseld.
Heythuysen 3 begon stroef aan het seizoen, maar wist de laatste drie wedstrijden te winnen en staat op een mooie vijfde plaats.
Heythuysen 4 kende daarentegen een redelijk start van het seizoen met o.a. een monsterscore van 13-0 uit tegen Leveroy 2. Daarna werd het moeizamer mede het geval door een aantal coronagevallen in het team.
De veteranen speelden tot dusver pas vijf wedstrijden. Na drie keer remise te hebben gespeeld volgde er een nederlaag, maar de laatste wedstrijd werd uit tegen Boekoel 35+1 met 4-2 gewonnen.

Jeugd:
De JO19-1 eindigde precies in de middenmoot. Er zat beduidend meer, maar het spel was te wisselvallig.
De JO17-1 behaalde een fraaie 4e plaats en wist vijf van de tien wedstrijden te winnen.
De JO15-1 speelde een aantal ongelukkig wedstrijden en had meer dan de tien behaalde punten kunnen behalen.
In de beker ging het beter en werd de derde ronde bereikt.
De JO13-1 werd fraai winnaar van de eerste fase en vice meister van de tweede fase. Door de eerste plaats in fase 1 werd de tweede ronde van de beker behaald.
Het meisjesteam boekte een fraaie zege uit tegen SVC2000 JO12-4 met 9-8.
De JO12-1 speelde vooral een puike eerste fase. Men bleef ongeslagen en werd mooi tweede.
De JO11-1 verloor in de eerste fase eenmaal ongelukkig van Venlosche Boys JO11-3 en werd gedeeld tweede.
De JO11-2 eindigde in de beide fases prima in de middenmoot.
De JO10-1, JO9-1 en JO8-1 spelen competities waar geen stand wordt bijgehouden. Toch werden er regelmatig zeges geboekt.
De mini’s speelden een vijftal toernooitjes en we zagen dat er voldoende aanstormend talent is.

G-voetbal:
Het eerste G-team werd dan wel laatste, maar versloeg wel uit de nummer een Maastricht West G1.
Het tweede G-team eindigde zoals gewoonlijk in de subtop.
Het derde G-team was wederom met ruime afstand het spectaculairste Heitser team. In de 10 gespeelde wedstrijden vielen maar liefst 216 treffers gescoord.
Het jeugd G-team speelde twee toernooitjes 5 tegen 5 en behaalde wisselde resultaten.