Word jij lid van de ‘Vrunj van S.V. Heytse’? Dat kan tegen een bijdrage van 50 euro per jaar!

Wat doen de ‘Vrunj van S.V. Heytse’?
Als trouwe supporter van S.V. Heytse kun je lid worden van de ‘Vrunj van S.V. Heytse’. De ‘Vrunj van S.V. Heytse’ is een frisse beweging binnen de vereniging welke is opgericht in 2023 en daarmee opvolger is van de ‘Club van 50’. Het doel van de ‘Vrunj van S.V. Heytse’ is het genereren van extra inkomsten voor S.V. Heytse. Deze extra inkomsten worden vervolgens gebruikt voor zaken die niet binnen de normale begroting van onze club vallen.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan aanschaf van nieuw meubilair, keukenapparatuur, verbeteringen accommodatie enzovoort. De besteding wordt in samenspraak met de leden vastgesteld op een speciale, hiervoor bestemde ledenvergadering.

Wat betekent het voor jou om lid te worden?

• Je steunt de voetbalvereniging;
  • Jouw naam wordt vermeld op de speciale ‘Vrunj-pagina‘ op deze website én op een bord in de kantine (indien gewenst).

Tevens hebben de ‘Vrunj van S.V. Heytse’ medezeggenschap over de besteding van de opbrengsten. Alle leden mogen tijdens een speciale ‘Vrunj van S.V. Heytse ledenvergadering’ ideeën of suggesties aandragen waarna gezamenlijk bepaald wordt waar de opbrengsten voor gebruikt zullen gaan worden. Aansluitend op de ledenvergadering zal een feestavond worden georganiseerd speciaal voor de ‘Vrunj van S.V. Heytse’.

Tevens wordt binnen de ‘Vrunj van S.V. Heytse’ jaarlijks een Coach van het jaar uitgeroepen tijdens de jaarlijkse ‘Vrunj van S.V. Heytse ledenvergadering’. Als Coach mag jij voorspellen hoeveel punten het eerste team gaat behalen het komende seizoen. Uiteraard krijgt de winnaar een leuke prijs.

Wie kunnen er lid worden?
Iedereen die S.V. Heytse een warm hart toedraagt kan lid worden van de ‘Vrunj van S.V. Heytse’. Van leden tot niet leden, ouders tot grootouders, broers of zussen, familieleden, buren en overburen. Kortom, iedereen mag zich aanmelden.

Hoe wordt je lid?
Je kunt jezelf aanmelden via een email te sturen naar vrunjvansvheytse@svheythuysen.nl met je (bedrijfs)naam, mobiele telefoonnummer en je voorspelling van de Coach van het jaar.

Binnen de leden van de ‘Vrunj van S.V. Heytse’ zal een WhatsApp groep aangemaakt worden waarin iedereen op de hoogte zal worden gehouden over het wel en wee van de ‘Vrunj van S.V. Heytse’.